Komputronik i D-Link "zawieszanie się routera nie jest jego istotną wadą"
Właśnie dostałem od Komputronik pismo, w którym stwierdzają, że czasowe zawieszanie się po 10 razy dziennie nowo zakupionego routera D-Link "nie jest jego istotną wadą". Co w takim razie jest istotną wadą? A pracownik tego sklepu na pytanie czemu sprzedają tak złej jakości sprzęt...
jaradek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 205
Komentarze (205)
najlepsze
"Bo D-Link płaci nam za to, żeby ich towar był widoczny na półce"
Tak Wykopku, żeby trafić na ekspozycję w ogólnopolskiej sieci trzeba zapłacić. Najbardziej jest to rozwinięte w supermarketach, gdzie każdy poziom i pozycja na półce ma swoją wartość...
Mam router TP-Linka, taki do którego mogę podłączyć modem 3G/LTE. Podłączyłem i router regularnie się zawieszał. Było to winą modemu, który żre za dużo prądu (przekracza wartość ze specyfikacji USB). Rozwiązaniem był kabel typu Y i ładowarka do telefonu która odciąża router.