Badania pokazują, że producenci świadomie oszukują konsumentów
Najnowsze badania dowodzą, że producenci, aby zmusić konsumenta do zakupu nowego produktu stosują m. in. strategię planned obsolescence.
marek-dudzinski-1 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 3
- Odpowiedz
Najnowsze badania dowodzą, że producenci, aby zmusić konsumenta do zakupu nowego produktu stosują m. in. strategię planned obsolescence.
marek-dudzinski-1 z
Komentarze (3)
najlepsze
Co w tym dziwnego, że nową pralkę/lodówkę wymienia się dopiero jak się zepsuje? Skoro mam dobrą pralkę, to nie będę kupował nowej tylko dlatego, bo Bosch (czy kto tam ją wyprodukował) wypuścił kolejny model...
Podobnie z komputerami. Kiedyś, gdy grałem w gry, kupowałem nowy mocniejszy sprzęt co parę lat, żeby pociągnął nowe gry. Teraz służy