ABSURD REKLAMY: Parówki w Must Be The Music
Polsat przerósł już sam siebie... Parówki na widowni w Must Be The Music... Teraz czekam na Suchą Krakowską w Celebrity Splash... <facepalm>
![fuuun](https://wykop.pl/cdn/c3397992/fuuun_jSxw8fw2E5,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 122
- Odpowiedz
Polsat przerósł już sam siebie... Parówki na widowni w Must Be The Music... Teraz czekam na Suchą Krakowską w Celebrity Splash... <facepalm>
Komentarze (122)
najlepsze
Jak ktoś będzie potrzebował parówki (np. do hot-dogów) to mu się przypomni głupia reklama.
Dzięki temu wykopowi, reklamę zobaczyło kolejne kilka tysięcy ludzi, z których część jak podejdzie do półki, to weźmie Berlinki bo innych nie zna, albo nie kojarzy.
Budowanie świadomości marki - technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia. Aby sprzedać skutecznie
źródło: comment_TSJKQXlRcBKNkxM7pu9tThpFDEAK2KLY.jpg
Pobierz