Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko211
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

514

Unreal Engine 4 - możliwości nowego silnika

Pokaż treści 18+

Unreal Engine 4 - możliwości nowego silnika

Film przedstawia możliwości najnowszego silnika, Unreal Engine 4. Szczerze? Zapiera dech w piersiach.

D.....o
D.....o
konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 05.03.2015, 21:41:42
  • #
    gry
  • #
    unrealengine
  • 166
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (5)

Unreal Engine 3, na tej samej konferencji 4 lata temu.
ahmed-hiroshi
z youtube.com
  • 33
Link do filmu w dobrej jakości (288 MB)
Zatoichi
z gamersyde.com
  • 2

Komentarze (166)

najlepsze

kolesio
kolesio
06.03.2015, 06:36:46
  • 52
Grafika fajna, ale do fotorealizmu nadal bardzo daleko. Ciągle włosy wyglądają jak przyklejony naleśnik (nie składają się się z pojedynczych włosków), twarz ma się nijak do zdjęcia/filmu. Owszem widoczki, bardzo ładne, ale też niedoskonałe (np. zachowanie wody przy kamieniach)
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

b.....a
b.....a
konto usunięte 06.03.2015, 06:39:33 via iOS
  • 334
@kolesio: zachowanie wody przy kamieniach nawet w realu pozostawia wiele do życzenia
  • Odpowiedz
andrzej-abecedowski
andrzej-abecedowski
06.03.2015, 11:28:40
  • 107
@kolesio: Chłopie, to jest renderowane/wyświetlane w czasie rzeczywistym. Nie powiesz mi chyba, że nie chciał byś mieć takiej grafiki w grach?
Wiadomo, że pre-renderowana grafika wygląda lepiej; są te włoski o których mówisz itd., i lepsze zachowanie wody. Tylko, że grafika 3d ze studia typu DreamWorks czy Pixar jest renderowana miesiącami na tysiącach komputerów, natomiast to co właśnie zobaczyłeś stworzone zostało w czasie rzeczywistym przez jeden stacjonarny komputer. Ja jestem
  • Odpowiedz
niewiemnieznam
niewiemnieznam
05.03.2015, 22:41:13
  • 50
jak zaliczysz zgona na imprezie i założą Ci oculus rift to rano nie zauważysz różnicy..
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

SUPERMARIAN
SUPERMARIAN
06.03.2015, 14:14:34 via Android
  • 4
@niewiemnieznam: Jeśli ktoś widzi świat w takiej rozdzielczości to współczuję.
  • Odpowiedz
Homosapiensalkoholik
Homosapiensalkoholik
05.03.2015, 23:48:09
  • 29
Niesamowite,lecz jako gracze pamiętajmy że grafika nie jest najważniejsza :)
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Wicia
Wicia
06.03.2015, 07:09:51
  • 4
@Homosapiensalkoholik: ajtam ajtam, jak grałem w The Vanishing of Ethan Carter to choć nie była specjalnie wciągająca, przeszedłem całą żeby chociaż pogapić się na widoczki
  • Odpowiedz
z.....a
z.....a
konto usunięte 06.03.2015, 11:12:42
  • 10
@Tarec: Taniej nie wyjdzie oglądać filmy?
Wg mnie grywalność, przyjazny interfejs to podstawa gier. Grafika może być po prostu funkcyjna. Są jednak różne gusta i dla tego co opisałeś to polecam np. The Order: 1886
z.....a - @Tarec: Taniej nie wyjdzie oglądać filmy?
Wg mnie grywalność, przyjazny in...
  • Odpowiedz
F.....n
F.....n
konto usunięte 06.03.2015, 11:31:54
  • 15
"Efekt plastelinowych ludzi" nadal mocno się trzyma. To w zasadzie moje jedyne zastrzeżenie do Unreal Engine. Gry zrobione na tym silniku można poznać po 3 sekundach :)
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Kardig
Kardig
06.03.2015, 13:45:05
  • 8
"Efekt plastelinowych ludzi"


@Freekson: To już zależy od shadera skóry, a nie bezpośrednio od silnika. Po prostu taka stylizacja. Gdyby trochę nad tym popracować, to efekt byłby lepszy.
  • Odpowiedz
Kardig
Kardig
06.03.2015, 14:17:48
  • 3
@Freekson: Modele to zazwyczaj też kwestia zależna od twórców :P
Akurat Brothers czy Trine są dość bajkowymi tytułami. W Mass Effect, DmC, Batmanie, czy Gear of War tego nie widać (a przynajmniej nie na pierwszy rzut oka).
  • Odpowiedz
Lowryder
Lowryder
06.03.2015, 08:48:14
  • 15
Super, pewnie długo siedzieli nad fizyką w tym silniku, ale... taki latawiec wznosi się dzięki ustawianiu go na uwięzi pod pewnym kątem natarcia pod wiatr, bez linki nie poleci.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tank_driver
tank_driver
06.03.2015, 11:04:23
  • 0
@Lowryder: Dobre! O tym wie przecież każdy, i to od dziecka:)
  • Odpowiedz
r.....1
r.....1
konto usunięte 06.03.2015, 00:08:52
  • 14
No, ale to jest generowane w czasie rzeczywistym, czy to jest renderowane klatka po klatce?
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Gr3gorius
Gr3gorius
06.03.2015, 07:54:43
  • 23
@rasta-71: W czasie rzeczywistym ponoć na Titan X - karcie, która zostanie zaprezentowana za ok. 2 tygodnie. To nie znaczy, że tak może wyglądać jakaś gra - prawdopodobnie za 3-4 lata.
  • Odpowiedz
Gr3gorius
Gr3gorius
06.03.2015, 08:59:53
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
y.....s
y.....s
konto usunięte 06.03.2015, 09:56:44 via iOS
  • 11
Najlepszy engine to tylko narzędzie. Robiąc fotorealistyczną grafikę trzeba posadzić tłumy utalentowanych ludzi do 3DMax i Photoshopa na bardzo, bardzo długo. Kto za to zapłaci? Można też kupować gotowe modele o ile pasują do koncepcji, tylko wtedy ludzie będą sarkali, że widzieli to już dziesiątki razy w innych produkcjach. Osobiście więc nie wierzę w fotorealistyczną grafikę - chyba, że podobną w każdej produkcji - o ile budżet gry będzie mniejszy niż dziesiątki
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

eeemil
eeemil
eeemil
06.03.2015, 10:37:18
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kamikatse
kamikatse
06.03.2015, 11:12:35
  • 5
@yourboss: Pamiętaj, że wraz z rozwojem silnika następuje rozwój narzędzi. Jest on mniej medialny i nie za często robi się z tego trailer, ale jeśli porównasz dzisiejszą efektywność pracy z takim Motion Builderem, 3dMaxem czy PhotoShopem, z powiedzmy 2010 rokiem to różnica w kontekście całego teamu staje się bardzo wyraźna. Oczywiście wzrost efektywności pracy nijak się ma do wzrostu technologicznego enginu, ale z perspektywy twórcy najważniejsze w silniku nie jest
  • Odpowiedz
zuriv
zuriv
06.03.2015, 11:01:09
  • 10
G------a jakość filmikmów na yt. Co to ma wspólnego z HD? Nie wiem, jakie możliwość ma silnik Unreal, bo yt ssie.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Kosedek
Kosedek
06.03.2015, 11:16:02
  • 8
Po tym trailerze mogę wywnioskować, że silnik nadaje się do robienia filmów animowanych dla dzieci. A jak z grami?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mavie
mavie
06.03.2015, 07:50:07
  • 8
I co się czepiacie, że mało dokładne? Znajdzcie drugi równie dobry silnik za darmo?
Polakom nigdy nie dogodzisz...
Ja jestem zachwycony, bo wszystkie inne freeware'owe silniki były zawsze sporo gorsze.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

KochanekAdmina
KochanekAdmina
06.03.2015, 08:55:03
  • -12
Znajdzcie drugi równie dobry silnik za darmo?


@mavie: Nie ma nic za darmo. Żaden z nowych silników nie jest darmowy, wszędzie są haczyki.
  • Odpowiedz
T.....m
T.....m
konto usunięte 06.03.2015, 11:24:23
  • 1
@KochanekAdmina: są za darmo o ile nie zarabiasz na efekcie, wtedy płacisz procent od zarobku.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

Hity

tygodnia

380km/h na S79 w Warszawie, z telefonem w ręce
380km/h na S79 w Warszawie, z telefonem w ręce
3972
Skandal we Włoszech. Kawa prawie po 5 zł 20 groszy
Skandal we Włoszech. Kawa prawie po 5 zł 20 groszy
3326
90% nowych środków na ochronę zdrowia poszło na pensje kadry medycznej
90% nowych środków na ochronę zdrowia poszło na pensje kadry medycznej
3184
Od 1 lipca każde najechanie zakończy egzamin na prawo jazdy.
Od 1 lipca każde najechanie zakończy egzamin na prawo jazdy.
2880
Koniec z ukrywaniem wynagrodzeń przez rekruterów. Prezydent podpisał ustawę
Koniec z ukrywaniem wynagrodzeń przez rekruterów. Prezydent podpisał ustawę
2640
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #pcmasterrace
  • #steam
  • #konsole
  • #heheszki
  • #pytanie
  • #staregry
  • #komputery
  • #gimbynieznajo
  • #grypc
  • #pc
  • #rpg
  • #ps5
  • #nostalgia
  • #wiedzmin
  • #gta

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl