Unreal Engine 4 - możliwości nowego silnika
Film przedstawia możliwości najnowszego silnika, Unreal Engine 4. Szczerze? Zapiera dech w piersiach.
D.....o z- #
- #
- 166
- Odpowiedz
Film przedstawia możliwości najnowszego silnika, Unreal Engine 4. Szczerze? Zapiera dech w piersiach.
D.....o z
Komentarze (166)
najlepsze
Wiadomo, że pre-renderowana grafika wygląda lepiej; są te włoski o których mówisz itd., i lepsze zachowanie wody. Tylko, że grafika 3d ze studia typu DreamWorks czy Pixar jest renderowana miesiącami na tysiącach komputerów, natomiast to co właśnie zobaczyłeś stworzone zostało w czasie rzeczywistym przez jeden stacjonarny komputer. Ja jestem
Wg mnie grywalność, przyjazny interfejs to podstawa gier. Grafika może być po prostu funkcyjna. Są jednak różne gusta i dla tego co opisałeś to polecam np. The Order: 1886
@Freekson: To już zależy od shadera skóry, a nie bezpośrednio od silnika. Po prostu taka stylizacja. Gdyby trochę nad tym popracować, to efekt byłby lepszy.
Akurat Brothers czy Trine są dość bajkowymi tytułami. W Mass Effect, DmC, Batmanie, czy Gear of War tego nie widać (a przynajmniej nie na pierwszy rzut oka).
Co Ty opowiadasz za bzdury? #pcmasterrace here z 290ką i Sandy 2500k na pokładzie :P I nie ma takiej gry gdzie poziom zaawansowania graficznego (a nie samej stylizacji czyli wyglądu) byłby taki jak
Wystarczy raz stworzyć taki algorytm i wychodowane obiekty umieszczac na danej planszy.
A jeśli chodzi o budynki i maszyny, to poprostu należy wykorzystywać dostępne modele i dokumentację techniczną istniejących obiektów. Chyba nikt się nie będzie czepiał że kałach czy kontener frachtowy zawsze wygląda tak samo.
Polakom nigdy nie dogodzisz...
Ja jestem zachwycony, bo wszystkie inne freeware'owe silniki były zawsze sporo gorsze.
@mavie: Nie ma nic za darmo. Żaden z nowych silników nie jest darmowy, wszędzie są haczyki.