@qlimax3: Techland nie jest znany. To stała praktyka, małe firmy bez wyrobionej marki podpisywane są nazwą wydawcy. Przykładem tego jest narzekanie na EA które gier przecież nie tworzy.
It’s not surprising that Dying Light topped this list. It was the only big release to debut in January, and it has Zombies in it. That’s usually a pretty good combination.
Pomogło to, że w styczniu i lutym praktycznie nic nie wychodzi (pierwsze większe premiery tego roku dopiero w marcu). Gra jest okej ale tylko okej. Ratuje ją fajnie zrealizowany parkour.
Nie lubię tematu zombie, książek, filmów, seriali i wszystkiego co z tym związane - tak już mam, ale zdziwiłem się sam i zaskoczyłem mocno jak bardzo grywalna jest ta gra. Obejżałem jak gra w nią Wonziu i postanowiłem kupić. Przechodzę ją aktualnie 2 raz i chce zaliczyć większość achivementów. Ta gra ma coś w sobie. Szkoda tylko, że aby grać na GTX970 nie mogę grać na full wypasie graficznym, bo jak zacznie
@woytas: Techland to dla mnie tylko jedna seria: Call of Juarez. Teraz mają świetny silnik i czekam na grę, która mnie zwali z nóg, a CoJe mnie jeszcze nie zawiodły (może i The Cartel nie był szczytowym osiągnięciem w gatunku FPS, ale to zauważył sam Techland wydając kolejną część, czyli fenomenalnego Gunslingera), a najnowsza część to narratorskie mistrzostwo świata, które mnie absolutnie zachwyciło. Tak więc zombie srombie, dawajcie mi rewolwery!
@krzemas: @woytas: TotalBiscuit testował różne ustawienia i wyszło na to, że wystarczy jedynie zmniejszyć dystans, co ma spory wpływ na FPS i praktycznie żaden na wrażenia estetyczne. Jedynie bardzo oddalone obiekty stają się trochę mniej szczegółówe, nie ma żadnego wyskakiwania obiektów przed oczami jak w AC: Unity.
@Typowy_Sebix: Tak. Typowa technika do tzw. circle strafing (jak grałeś w Dark Souls to powinieneś wiedzieć). Poza tym uniki (raczej na boki, bo fala uderzeniowa młotka ma spory zasięg). Ewentualnie atak z doskoku (uwaga na staminę). Broń palna trywializuje starcie (2 headshoty z szotguna z półdystansu wystarczą, żeby go złożyć).
Komentarze (155)
najlepsze
Krótko i rzeczowo uzasadnione
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Tak. Typowa technika do tzw. circle strafing (jak grałeś w Dark Souls to powinieneś wiedzieć).
Poza tym uniki (raczej na boki, bo fala uderzeniowa młotka ma spory zasięg). Ewentualnie atak z doskoku (uwaga na staminę).
Broń palna trywializuje starcie (2 headshoty z szotguna z półdystansu wystarczą, żeby go złożyć).