„Gazeta Wyborcza” zamazuje na zdjęciach „reklamowe szmaty” w Warszawie,...
Szef warszawskiego dodatku „Gazety Wyborczej” (Agora) zapowiedział, że redakcja będzie na publikowanych zdjęciach zamazywać wielkoformatowe powierzchnie reklamowe. Niektórzy czytelnicy uznali, że „GW” powinna też zamazywać takie nośniki oferowane przez należącą do Agory spółkę AMS.
luna55 z- #
- 145
- Odpowiedz
Komentarze (145)
najlepsze
Tym razem zgadzam się z GW, polski krajobraz, tam gdzie mieszkają ludzie, wygląda jak gówno wymieszane z rzygami.
To zupełnie inna reklama niż billboardy czy citylighty czy city-bus-stopy, albo underground-passage-wall-hangery :D
Pamiętam jak w mojej mieścinie odremontowali stary budynek, piękne elewacje etc. i już w kolejnym tygodniu walnęli planszę taką 1,5x2m, takie kolorowe badziewie. Poruszyłem temat na regionalnym portalu, że takie "skrzydło od samolotu" to pasuje do tej ściany jak pięść do nosa, jak garbaty do ściany, i po
@ArturoCravatti: tyś to uczynił.