Chiny otwierają szybkie koleje. 32 trasy w jeden dzień
Podczas gdy Polacy śledzą losy Pendolino, Chińczycy w jeden dzień otwierają 32 nowe połączenia kolejowe wysokiej szybkości.
r.....7 z- #
- #
- #
- 82
Podczas gdy Polacy śledzą losy Pendolino, Chińczycy w jeden dzień otwierają 32 nowe połączenia kolejowe wysokiej szybkości.
r.....7 z
Komentarze (82)
najlepsze
Skoro ich kolej ma na siebie zarabiać na tych połączeniach to raczej pewne, że ceny biletów są odpowiednio dostosowane.
Można twierdzić, że najpierw wyremontujmy klasyczną sieć, a potem bierzmy się za KDP. Tylko jakoś po przesunięciu (udupieniu?) linii Y nadal nie ruszyła z kopyta np. modernizacja linii
Zdecydowana większość tras nie osiąga nawet 60-70km/h jako średnia prędkość handlowa, a z tego co słyszałem to są i rejony gdzie ta prędkość nie przekracza nawet 40km/h. Do tego dodajmy jakieś absurdalne połączenia (bodajże z Gdańska do Lwowa jedzie się Gdańsk-Warszawa-Wrocław(!)-Lwów).
Polska kolej to stan umysłu, niestety.
Choćby stąd: http://www.forbes.com/sites/kenrapoza/2014/02/25/average-chinese-getting-richer/
Ich kraj jest tez wielokrotnie wiekszy, trudniejszy logistycznie, wiec wysilek koordynacji takiego przedsiewziecia budzi podziw.
W Chinach urzednik dostaje wieksze zadanie dopiero, gdy popisal sie wzorowym wykonaniem mniejszego. Nie ma znaczenia, czy ludzie na niego glosowali, czy nie, bo Ci na gorze chca sie wykazac, a ci na dole wybic. Maja wiec pozytywna selekcje, uzalezniona od umiejetnosci