Przytoczona słaba strona z parkingami jest z dupy wzięta. Na parkingach parkuje się samochody racja ale nie oznacza to, że zawsze w dzień parkingi są wypełnione samochodami. W przyblokowych parkingach ludzie jadą rano do roboty i taki parking stoi pusty.
@QoTheGreat: Tyle, że przyblokowy parking ma swoje minusy - najczęściej jest między blokami, do tego dołóż jakieś drzewa i masz w efekcie zacienione panele słoneczne, czyli brak profitu.
@guitarmen: czytasz w ogóle to co piszesz? Sprawność paneli, tak jak jest napisane ma sprawność kilkunastu procent, jak przerobisz ją na energię elektryczną uzyskasz straty z przetwarzania i będzie jej jeszcze mniej. Nie ma znaczenia czy to energia cieplna ze światła słonecznego, czy przetworzona najpierw w energię elektryczną, a potem znowu w cieplną, co jest jeszcze większym debilizmem...
@guitarmen: Skoro w zimie cała energia słoneczna nie jest w stanie podgrzać drogi, to jak 5 czy 10% tej energii przemienionej na energie elektryczną miałoby to zrobić?
Komentarze (93)
najlepsze
Tak czy siak taniej wybudować panele jako dach parkingu niż jako podłogę.
I dodatkowo masz dach nad samochodem.
To nie słońce ma podgrzewać drogi w zimie by nie zamarzały, ale wytworzona energia elektryczna z tych paneli która będzie podgrzewała te drogi.
Jakis kolejny oszołom, któremu coś tam się wydaje a tak naprawde nie ma chyba pojęcia o czym p$##$??i.
inzynier :
Zenek w starożytnym Rzymie: Zróbmy drogę z ropy i żwiru.
Inżynier: "facepalm"
Tyle są warte Twoje "teorie".
@albatroz: No wiem nie?