Wszystko zależy od konkretnego przypadku, Nie ma gotowego schematu, choć szykujemy się do nagrania videoporadnika (w kilku częściach), jak postępować w momencie pomiaru przez policję, jak w przypadku otrzymania quizu, jak przygotować się do sprawy w sądzie etc. Niestety każda z dróg wymaga tego, aby posiąść jednak wiedzę na temat działania konkretnego (foto)radatu i prawa. Gdy już zrobimy z pewnością najpierw pojawi się on tu https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza lub tu https://www.facebook.com/tomasz.motylinski.anacron
@mnich78: nie wnikam, co on powoduje, a co nie nie. Prawo to prawo, mają być identyczne. Nie wiemy jaką odporności na zakłócenia pola magnetycznego ma nowa płyta główna, nie wiemy np. czy jest odporna na kondensację wilgoci nie wiemy mnóstwa rzeczy, a jeśli chcemy na podstawie pomiarów z tego urządzania karać ludzi, to musimy to wiedzieć. Po to właśnie potrzebna jest poprawnie wykonana legalizacja, a póki co legalizacje większości Fotorapidów
Co to za argumentacja " w każdej branży w każdej działce " ( są osoby które tam nie powinny być ) ?! Czemu telewizja afirmuje nas że mamy pasywnie się godzić na niekompetencje ?
@Barton: Tak #!$%@?ąc to podobnie mówi się o związkach i małżeństwach, że "przecież w każdym się zdarzają kłótnie itp."
Gówno prawda, dobrze dobrane pary dobrze funkcjonują i wcale nie mają kłótni "jak wszyscy". Ludzie niestety lubią zadowalać się czymś, co nie powinno ich zadowalać.
@Barton: Może dlatego, że gdy w Policji jest kilka procent idiotów to w telewizji jakieś 90 procent ;-) I gdyby nie ta afirmacja to ta kobieta musiałaby zaprzestać pokazywania się przed kamerą i wrócić do swojego, macierzystego zajęcia, polegającego na klejeniu pierogów. Chociaż nie jestem pewien czy i to potrafiłaby robić dobrze ;-)
Państwo teoretyczne na pełnej k#!!ie - policja ma fotoradary, ma do nich papiery - w zasadzie wszystko OK. A pod spodem się okazuje że tak jakoś nie bardzo i państwo nie przestrzega własnych przepisów.
Mnie bardziej zastanawia jedno, czy fotoradar kłamie?? Jeśli nie, to cała reszta jest tanią sensacją. Sterownik zmienili który nic nie zmienia. Fakt powinno być zgodnie z prawem i jeśli są jakieś tam nieścisłości powinni je wyjaśnić itd., by było zgodnie z przepisami.
Lecz dziwi mnie cały ten szum o fotoradary, jeszcze te straży miejskiej to rozumiem, bo oni idą po kasę i niepoprawnie je użytkują. Lecz cała reszta chroni niezmotoryzowanych w wielu
@Tsukuyomi: Co jakiś czas pojawia się sensacja, że ciężarówka pomykała ponad 100km/h, a ma ograniczenie do 90. Problem polega na tym, że jak pokaże dla osobówki bzdurę np. 90 na 50, gdy osobowy naprawdę miał 60 to kierowca osobowego nie ma się jak wybronić, bo przecież jego auto osiąga 90km/h. Tak dość często pokazują bzdurę.
Nim powstał GITD, to kierowcy ciężarówek mówili, że oszustwa na tachografach były banalne do zrobienia, bo przeciętny policjant z drogówki słabo się znał na odczytach wykresówek.
Komentarze (94)
najlepsze
P.S. Mógłbyś przedstawić sposób postępowania, aby legalnie uniknąć zapłaty za zdjęcie z fotoradaru?
Masz wiedzę, składnie i sensownie gadasz, nie owijasz w bawełne. Lubię takie wywiady.
Gówno prawda, dobrze dobrane pary dobrze funkcjonują i wcale nie mają kłótni "jak wszyscy". Ludzie niestety lubią zadowalać się czymś, co nie powinno ich zadowalać.
Gix
Lecz dziwi mnie cały ten szum o fotoradary, jeszcze te straży miejskiej to rozumiem, bo oni idą po kasę i niepoprawnie je użytkują. Lecz cała reszta chroni niezmotoryzowanych w wielu
O a jeszcze drugi: http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/ciezarowka-z-ogranicznikiem-a-fotoradar-pokazal-ze-pedzila-155-km-h,356045.html i powiedz mi tu jak się ma wybronić kierowca osobówki, która to taką prędkość osiągnie? Mój 155km/h to na V osiąga a jest jeszcze VI. :)
Teraz już tak lekko nie ma.
Tylko zwróć uwagę na to, czym się GITD miało zajmować gdy powstawało, a czym się zajmuje teraz.
Jedziesz z debilami! Brawo!