Fuszerka SKANSKA i ZDiT w Łodzi - ulica Warszawska i Inflancka.
Pasażerom przy Warszawskiej udostępniono przystanek o szerokości ok. 1 metra, a z ulicy Inflanckiej zrobiono miejską autostradę. Choć nie zostało to oddane do użytku, przechodnie będą musieli się trudzić nie bardziej, niż podczas samego remontu. Wszystko to za nasze pieniądze. Proszę o Wykop Efekt!
p.....9 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 108
Komentarze (108)
najlepsze
@olito:
Skoro idzie ku dobremu, to gdzie podziało się 150 tysięcy Łodzian?
Na szczęście również i ku mojej uciesze i wielu tysięcy innych mieszkańców Łodzi :) Co do przystanków natomiast to się zgadzam i myślę, że jakoś to poprawią, ale czepiania się poszerzenia Inflanckiej nie czaję.
https://www.google.pl/maps/place/Helsinki,+Finlandia/@60.1812732,24.9601791,3a,75y,37.64h,67.57t/data=!3m4!1e1!3m2!1sQHX8Yjc9pxUxhBsj2m0CdQ!2e0!4m2!3m1!1s0x46920bc796210691:0xcd4ebd843be2f763
pięć pasów przed skrzyżowaniem, 3 normalnie. A ty dajesz zdjęcie z fragmentu wchodzącego do starego miasta, gdzie ruch jest wyciszony xD
Poza centrum równolegle biegną do siebie po dwie, trzy dwupasmówki albo szerokie ulice. W takich warunkach można wyciszać ruch w określonych dzielnicach centrum.
Inflancka jest po pierwsze ringiem obwodnicowym, wyprowadza i wprowadza ruch i jakby tego było mało obsługuje ludzi z
Wina leży wyłącznie po stronie projektu i zlecającego jego wykonanie oraz odbierającego projekt!
słyszałem głosy o tym, że trzeba by zwęzić Włókniarzy, bo niepotrzebne nam autostrady w mieście. WTF??
Inflancka to też taka obwodnica dla śródmieścia. Zrobienie z niej drogi o jednym pasie w każdą stronę to paranoja.
Co do przystanków to fakt wąskie, ale tak jak już ktoś wspominał, ja też nigdy nie widziałem tak tłumów ludzi.