Mieszkam w Skierniewicach, czyli mniej więcej w połowie drogi między Łodzią a Warszawą. Tory na trasie Skierniewice - Łódź Widzew są już zmodernizowane, jednak z tego co wiem to pociągi nie mogą przekraczać ustawowych 130 km/h, mimo iż zarówno tory, jak i tabor na to pozwalają. Tory na trasie Skierniewice - Warszawa mają remontować chyba w przyszłym roku.
da się, da :-) póki co tylko na pewnych odcinkach z odpowiednią infrastrukturą :) w powiązanych linkach dodałem nocny test Husarza 235 km/h na odcinku Psary - Góra Włodowska oraz relacje z tego wydarzenia w Teleekspresie ;)
Jazda testowa radiowozu GULARZ. Ludzie, dajcie spokój, nie pokazujcie Niemcom ani Francuzom że prowadzimy testy elektrowozów z szybkością 200km/h bo padną ze śmiechu. Niech myślą że takie mamy ale nie używamy bo np. nie ma części zamiennych.
Prawda jest, że nie ma infrastruktury, ale gdyby była polscy konstruktorzy stworzyli by lokomotywę, która by zostawiała w tyle te wszystkie TGV. Z wieloma rzeczami tak jest, nasze konstrukcje zawsze były i są jednymi z najlepszych na świecie, po prostu brakuje pieniędzy.
Komentarze (13)
najlepsze
Mieszkam w Skierniewicach, czyli mniej więcej w połowie drogi między Łodzią a Warszawą. Tory na trasie Skierniewice - Łódź Widzew są już zmodernizowane, jednak z tego co wiem to pociągi nie mogą przekraczać ustawowych 130 km/h, mimo iż zarówno tory, jak i tabor na to pozwalają. Tory na trasie Skierniewice - Warszawa mają remontować chyba w przyszłym roku.