Postawił się Biedronce i Lidlowi. Polski menedżer jednoczy sklepikarzy pod...
Bez kapitału jakim dysponuje Biedronka i Lidl chce stworzyć konkurencyjną sieć 10 tys. małych osiedlowych sklepów. Patriotyczny, biało-czerwony szyld i dobre ceny, to sposób by klienci zostawili w kasie 6 mld złotych. Nieznana niedawno firma nagle znalazła się w czołówce polskiego...
n.....2 z- #
- #
- #
- #
- 102
Komentarze (102)
najlepsze
Problem w tym że w naszym społeczeństwie ludzie najpierw patrzą na cenę - i
1. cena
2. wygoda
Jak organizuję LAN party, to chcę wejść do sklepu, zgarnąć kratę browarów, zgarnąć parę pizz po kilka złotych każda (a nie jakieś markowe za 15 zł od sztuki), zgarnąć kilka paczek tanich czipsów 2 zł za paczkę i wyjść.