@asffaf: Z jednej strony to może być rozwiązanie - choć nieco kuriozalne i jego koszta będą ogromne. IMHO łatwiej, szybciej i "przyjemniej" wprowadzić zasadę wypuszczania pojazdu bezpieczeństwa zawsze, gdy na torze pracuje obsługa (więc nie tylko wtedy, gdy pracuje na jezdni toru, ale też przy bandach). Ewentualnie: elektroniczne, zdalne wymuszenie ograniczenia prędkości pojazdów w sektorze z żółtą flagą (do, nie wiem, 120 km/h ?). Ale to też może być trudne do
@monsieur: Nie tyle mocowanie szybki tylko wprowadzono gruby pasek z Zylonu na górnej krawędzi szybki, żeby zmiejszyć zagrożenie w takich wypadkach jak Massy. I zrobił tak nie tylko producent jego kasku (Schuberth) ale chyba wszyscy czołowi producenci (Arai, Bell).
Oczywiscie w przypadku wypadku Bianchiego ma to marginalne znaczenie.
Komentarze (145)
najlepsze
*ostatnia oficjalna wypowiedz ze wczoraj
Oczywiscie w przypadku wypadku Bianchiego ma to marginalne znaczenie.
źródło: comment_UwaGpYmxcoA5qDv4kXSjsGluYbJBgJr0.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora