Fajerwerki na PKP
Przyhamowany wagon i tego konsekwencje, ET22-763 oraz EU07-096 prowadzą tak zwany skład "push and pull" czyli jedna lokomotywa ciągnie a druga pcha.
![TheWTZ](https://wykop.pl/cdn/c3397992/TheWTZ_tKui0qNglz,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 110
Przyhamowany wagon i tego konsekwencje, ET22-763 oraz EU07-096 prowadzą tak zwany skład "push and pull" czyli jedna lokomotywa ciągnie a druga pcha.
Komentarze (110)
najlepsze
źródło: comment_crCRTPgAyJztDydLRY4QRjCsqflnGXGP.jpg
Pobierz@hektor190: ogólnie to zawsze musi być użyty ten z tyłu w stosunku do kierunku jazdy - bo w razie użycia i uszkodzenia przedniego pantografu i gdyby miał się rozpaść, to jego szczątki mogłbyby uszkodzić także ten z tyłu (siłą pędu). Są wyjątki, np gdy skład ciągną dwie lokomotywy - wtedy w każdej musi być maszynista i wtedy pierwsza
Jak pokazać mechanikow/maszyniscie (kierowcy pociągu) - "chłopie, zatrzymaj skład bo jest cos niedobrego - sprawdź czy wszystko gra?
JAK to fizycznie pokazać? Są jakieś sygnały ustalone na kolei, czy mam biec obok i wrzeszczeć:PALI SIĘ?
A że to pytanie nie jest takie głupie - to
I więcej tutaj:
http://www.transportszynowy.pl/metrosygnsygn.php
http://sygnalizacja-e1.republika.pl/p1_6.html
źródło: comment_gzvDz4A8RwcCxPItWMRvKqzmh3XuYnNN.jpg
Pobierz- dlaczego?
- Bo jest w stanie jeździć na zaciągniętym ręczmy