Jakby tego było mało to jak można mieć wystawiony towar na allegro i niemieć go na stanie mówię o grze DRAGON BALL na PS3 i nic o tym nie wspominać na aukcji kpiny z kupujących tyle mam do powiedzenia na temat tej Tandetnej Firmy p
[Odpowiedź z:śro 22 lip 2009 17:57:59 CEST] z 5 zakupionych rzeczy nie otrzymał Pan JEDNEJ!! ale wystawic negi to taka miła rzecz... trzeba od razu pięć... no
Rzeczywiście przykra sprawa. Dwa razy byłem klientem tego sklepu i oceniam oba doświadczenia bardzo pozytywnie. Biorę na poprawkę, że swoich zakupów dokonywałem u nich osobiście. Widocznie na wysyłkę sklep już tak dobrze sobie nie radzi. Szkoda
pewnie to juz napisano przede mna ale - o co chodzi z tym miernym wykopaliskiem? koles kupuje gre od firemki ktora ma 275 neutrali i 523 negatywy i teraz rwie wlosy z glowy o niesprawiedliwosc dziejow? WTF?
Słyszałem na temat tej firmy różne opinie przed zakupem, postanowiłem dać im szansę, bo w chwili zakupu mieli tendencję zwyżkową opinii. Cóż, my bad. Pokaż swoje celujące wykopaliska :>
Swoją drogą kolego to sam sobie jesteś winien przecież było spojrzeć na komentarze i już by było wiadomo że firma jest nierzetelna. Ja bym u nich nie kupił, tak więc na przyszłość masz nauczkę żeby wpierw poczytać komentarze. A i po co wystawiałeś im negatywa było dogadać się z nimi o anulowanie transakcji i już, a na pokozwywarkę to zawsze mogłeś to wrzucić. Słowem gry niet negatyw jest :
Może i mają kłopoty z terminami, ale mało który sklep w warszawie ma takie ceny i taki wybór, dlatego ja zawsze będę do nich zaglądać w poszukiwaniu gier.
Mimo to jest jedna rzecz która mnie strasznie irytuje w tym sklepie. Mam na myśli tego buraka który zawsze siedzi za ladą. Koleś jest anty-sprzedawcą. Zamiast zachęcać do zakupu, działa dokładnie odwrotnie.
Komentarze (172)
najlepsze
[Odpowiedź z:śro 22 lip 2009 17:57:59 CEST] z 5 zakupionych rzeczy nie otrzymał Pan JEDNEJ!! ale wystawic negi to taka miła rzecz... trzeba od razu pięć... no
Po drugie, z tego co wiem, to firma ma 30 dni na przekazanie zakupionego towaru.
Po trzecie, powodzenia w ewentualnym procesie, bo słowa jakich użyłeś w komentarzu dają wygraną tej firmie. Dodatkowo fakt, że powtórzyłeś na wykopie nie pomogą. Polecam ten artykuł http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,6132341,Musial_przeprosic_za_zly_komentarz_na_Allegro.html
Mimo wszystko
Wcale bym się nie zdziwił, gdyby gra którą żeś zamówił była właśnie dla jakiegoś klienta gekona, który czeka na nią już 2 tygodnie.
Czysta hipokryzja, jechać po ŚG, a samemu pracować w sklepie który:
- Nie odbiera telefonów, boi się opieprzu klientów.
- Sprzedaje gry używane jako nowe.
- Sprzedaje gry pochodzące z jumy w skandynawii/francji
- Nie realizuje terminowo zamówień.
Tyle ode mnie.
Mimo to jest jedna rzecz która mnie strasznie irytuje w tym sklepie. Mam na myśli tego buraka który zawsze siedzi za ladą. Koleś jest anty-sprzedawcą. Zamiast zachęcać do zakupu, działa dokładnie odwrotnie.