Znam ten ból, czekałem 11 dni roboczych na COD4, właśnie od ŚwiataGier. Sytuacja wyglądała podobnie, jednak ostatecznie gra doszła do mnie cała i "zdrowa" :)
"gra, która miała być prezentem dla dziecka na urodziny, dotarła po ok 33 dniach... słaby kontakt mailowy. Chociaż powinienem, nie wystawiam negatywa, tylko dlatego że mam dobry humor i liczę ze była to pojedyncza wpadka"
Nie rozumiem dlaczego kupujecie od sprzedawcy z taką ilością negatywów. Ponad 5% komentarzy mają niepozytywnych (a wielu Allegrowiczów boi się wystawiać nie-pozytywa i nic nie wystawia), nigdy bym u nich nic nie kupił. Z kupowaniem nie schodzę poniżej 98% pozytywów. Patrzę także na odpowiedzi na negatywy - jak są wulgarne, to także sobie daruję. Ten user akurat odpowiada niewulgarnie, ale poza tym daje ciała.
Z moim xboxem uwineli się nad wyraz szybko bo tylko w 2 tygodnie! Wystarczyło napisać żeby oddawali kasę, co nastąpiło pod koniec zeszłego tygodnia i już od wczoraj (wtorek?) mogę się cieszyć moją konsolą :) Jeszczę muszę się wykłócić o moje 5zł, bo zamiast kurierem wysłali pocztą
dlatego trzeba zamawiać za pobraniem, wtedy to sprzedawca martwi się żeby szybko kasę uzyskać, a stratę tych 8 złotych na przesyłkę pobraniową da się przełknąć.
co do moich przygód to ostatnio zostałem mile zaskoczony, gdy kupowałem filmy u jednego z 'moich' sprzedawców, jak płaciłem mu na konto to filmy dochodziły od 4 do nawet 14 dni, tym razem zamówiłem film za pobraniem, i doszedł w JEDEN dzień Pocztą Polską, CUD.
wypatrzyłem w komentarzach na allegro Twój wpis ShinX i ich odpowiedź.
[Odpowiedź z:śro 22 lip 2009 17:51:13 CEST] jeśli chce Pan podtrzymać tę opinię, to czekamy na złożenie doniesienia o przestępstwie... nie da się?... bo nie oszukaliśmy Pana? bo nie stracił Pan nawet 1 zł.? W takim razie radzimy usunąć oszczerstwa,albo liczyc się z pozwem (k.c.)
Firma sobie robi ŻARTY ! Gra zamówiona na dzień dziecka i jej NIEMA ! Wystawiają 20 gier których tylko wirtualnie sprzedają ! Byłem dwa razy po odbiór osobiście i nic, dzwoniłem pod 4 numery i nie odbierają telefonów ! Uważajcie na NICH
[Odpowiedź z:czw 04 cze 2009 11:55:22 CEST] To Pani robi sobie żarty !! Znając specyfikę sprzedaży internetowej, nie zamawia
Ja byłem ich klientem kilka razy- raz się zdarzyło, że gry nie mieli na stanie, ale to była kwestia dwóch dni, a nie tygodni :( dobrze zrobiłeś nagłaśniając tą sprawę- gdy zaczniemy bojkotować firmy, które robią z klientów d$$$!i, to może poprawi się ogólna jakość usług...
Perspektywa dwutygodniowego urlopu w domu przed konsolą była naprawdę atrakcyjna. Tym bardziej, że miałem rezerwę na nowy tytuł, któremu chciałem poświęcić te dwa tygodnie. Oczywiście SG wszystko zmaścili i po 10 dni czekania zażądałem anulowania mojej oferty i zwrot pieniędzy. 3/4 urlopu stracone na wyczekiwaniu! Oni nie tylko się nie śpieszą z zamawianiem i wysyłaniem gier, ale też moje pieniążki wędrowały do mnie niemalże miesiąc -_-
Wiem że każdy może to przeczytać w powiązanych, ale ta odpowiedź na negatyw mnie rozwaliła:
"z 5 zakupionych rzeczy nie otrzymał Pan JEDNEJ!! ale wystawic negi to taka miła rzecz... trzeba od razu pięć... no cóż... my również mamo prawo do subiektywnej, NEGATYWNEJ oceny współpracy z tym Panem... GORĄCO POLECAMY... TYLKO WROGOM !!"
No właśnie!! Dość klientów-pesymistów. Szklanka jest w 4/5 pełna, nie? Dobrze, że Ci ludzie nie sprzedają samochodów... "No i
Lubię jak wykop nagłaśnia takie sprawy. Przedsiębiorcy mają dodatkową motywację by sprostać oczekiwaniom klienta, bo w przeciwnym wypadku trafiają na główną. :)
Komentarze (172)
najlepsze
"gra, która miała być prezentem dla dziecka na urodziny, dotarła po ok 33 dniach... słaby kontakt mailowy. Chociaż powinienem, nie wystawiam negatywa, tylko dlatego że mam dobry humor i liczę ze była to pojedyncza wpadka"
co do moich przygód to ostatnio zostałem mile zaskoczony, gdy kupowałem filmy u jednego z 'moich' sprzedawców, jak płaciłem mu na konto to filmy dochodziły od 4 do nawet 14 dni, tym razem zamówiłem film za pobraniem, i doszedł w JEDEN dzień Pocztą Polską, CUD.
poza tym
[Odpowiedź z:śro 22 lip 2009 17:51:13 CEST] jeśli chce Pan podtrzymać tę opinię, to czekamy na złożenie doniesienia o przestępstwie... nie da się?... bo nie oszukaliśmy Pana? bo nie stracił Pan nawet 1 zł.? W takim razie radzimy usunąć oszczerstwa,albo liczyc się z pozwem (k.c.)
Twój ruch ;]
Firma sobie robi ŻARTY ! Gra zamówiona na dzień dziecka i jej NIEMA ! Wystawiają 20 gier których tylko wirtualnie sprzedają ! Byłem dwa razy po odbiór osobiście i nic, dzwoniłem pod 4 numery i nie odbierają telefonów ! Uważajcie na NICH
[Odpowiedź z:czw 04 cze 2009 11:55:22 CEST] To Pani robi sobie żarty !! Znając specyfikę sprzedaży internetowej, nie zamawia
zaden wykopowicz nie kupi u nich a co z reszta żyjąca w nieświadomości...
"z 5 zakupionych rzeczy nie otrzymał Pan JEDNEJ!! ale wystawic negi to taka miła rzecz... trzeba od razu pięć... no cóż... my również mamo prawo do subiektywnej, NEGATYWNEJ oceny współpracy z tym Panem... GORĄCO POLECAMY... TYLKO WROGOM !!"
No właśnie!! Dość klientów-pesymistów. Szklanka jest w 4/5 pełna, nie? Dobrze, że Ci ludzie nie sprzedają samochodów... "No i
edit:
zobaczyłem powiązane.. 500 negatywów? czemu im jeszcze konta na allegro nie zamknęli? KTO U NICH KUPUJE :|