Hej
Na początku, ze jest to mój pierwszy wpis na wykopie chciałbym się przywitać, niestety w mało przyjemnych okolicznościach.
Sprawa jest prosta a mianowicie chciałbym przestrzec wszystkich przed znana Polska marka PENTAGRAM.
A mianowicie:
Moja przygoda z ta marka zaczęła się kilka lat temu kupnem routera, wszystko jest milo i przyjemnie do czasu...... Awarii.
Sprzęt ma gwarancje wiec wiadomo reklamacja formularze etc.
Po dwóch tygodniach odpowiedz - sprzęt posiada uszkodzenia mechaniczne gwarancji -niet.
Ok pomyślałem sobie niech będzie routerow akurat wtedy miałem pod ręka sporo wiec jakoś specjalnie nie ucierpiałem.
Minęło trochę czasu i w ubiegłym roku zacząłem szukać nowego telefonu.
Wybór padł na Pentagram Ego, no, bo Aero, w porządku parametry, dobra cena no i polski -wspieramy swoich.
Telefon przyszedł no i nie powiem przypadł mi od razu do gustu i sprawował się raczej ok, do pewniego dnia, w ktorym wyciagnolem go z kieszeni i zobaczylem to.
No i dawaj tel do pomocy Pentagram.
Tam dalej zgłoszenia, formularze etc.
Podglądam sobie, co jakiś czas stan przyjęcia reklamacyjnego i widzę tel. przyjęto -> czekamy na części -> odsyłamy z powrotem.
Ja szczęśliwy oki naprawione i jest dobrze.
Jakie moje było rozczarowanie, gdy otwieram pudełko a tam telefon, nienaprawiony, co więcej nierozkręcony w serwisie?
No to buch na infolinie, dodzwonić się ciężko, ale jest, już konsultantka pyta się o numer zgłoszenia i mówi mi oficjalnie ze odmowa naprawy z powodu braku kontaktu ze mną.
Po licha ja mam się kontaktować z nimi co chwile , o zgodę maja mnie pytać czy rozkręcać czy nie pomyślałem od razu.
Nie po krótkiej rozmowie się wyjaśniło, naprawa płatna, bo sprzęt posiada uszkodzenia mechaniczne.
Gdzie?
A no nie wiadomo właśnie, bo szkło i wyświetlacz cale, tel niezalany, a nawet jak mieli go sprawdzić skoro nie był rozkręcany.
Proszę wiec o kierownika do słuchawki - dostaje odpowiedz ze wszystko się u nich załatwia na papierze lub mailowo, ok nawet lepiej, bo mam dowody na wszystko.
Szybkie zebranie myśli i wysyłam takiego maila.
Odwołanie od reklamacji
_W związku z przeprowadzonym procesem reklamacyjnym o numerze 296011 dotyczącym telefonu Pentagram Ego P-450-1 o numerze seryjnym 3703130800100813 zakupionym przez podmiot XXXX odwołuje się od decyzji serwisu gwarancyjnego.
Podtrzymuję swoje zdanie o samoistnej wadzie telefonu i wnoszę o zwrot gotówki_
Wnoszę również o uzasadnienie odmowy naprawy gdyż takie nie zostało mi nigdy przedstawione.
Informuje również iż w dalszym procesie reklamacyjnym korzystać będę z opinii niezależnego rzeczoznawcy i pomocy rzecznika praw konsumenta.
I dostaje
_Witam,
Wysłał Pan urządzenie uszkodzone mechanicznie, niestety takie uszkodzenie nie obejmuje gwarancja.
W związku z brakiem kontaktu urządzenie zostało odesłane z odmową naprawy.
---_
Pozdrawiam,
Mogielnicka Katarzyna
Serwis Euro RMA
Infolinia Pentagram
W dniu 7 lipca 2014 22:05 użytkownik Fenix9009 . napisał:
Następnie
_Dobrze a zatem proszę o definicje uszkodzenia mechanicznego wg. waszych obostrzeń.
Po czym zostało ono stwierdzone, gdyż telefon nie był otwierany w celu pełnej diagnostyki w serwisie- to widać.
Pozdrawiam_
W dniu 25 lipca 2014 15:19 użytkownik Pomoc Infolinia napisał:
I na koniec
Witam,
_powstałe uszkodzenie jest uszkodzeniem mechanicznym, które nie podlega naprawie gwarancyjnej.
---_
Pozdrawiam,
Mogielnicka Katarzyna
Serwis Euro RMA
Infolinia Pentagram
W dniu 6 sierpnia 2014 10:10 użytkownik Fenix9009 . napisał:
Jak napisałem to zrobiłem, wizyta u rzecznika praw konsumenta i zderzeni z rzeczywistością
- > Jak nie zechcą to nie przyjmą, można do sądu, ale to długa i ciężka droga a wartość tel. poniżej 500 zł wiec szkoda zachodu?>
No cóż.... sytuacja nie ciekawa , za pewnie sie nic w niej nie zmieni... Chyba ze macie jakiś na to pomysł/sposób.
Na chwile obecna mogę jedynie powiedzieć.
Już nigdy nic nie kupie od tego producenta
Dorzucam zdjęcia
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/01xgPeC_kS3iMhv3KYVYXmMqmzRaY1wlULCdbUbg,wat600.jpg?author=Fenix9009&auth=afeb0b65b221645f0e025231cf28f3b1)
Komentarze (6)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
ale, za dymanie klienta wykop
ostatnio miałem podobną nieprzyjemną przygodę z marką Hi-Tec - puściły oczka w materiale koszulki t-shirt (tania była - to fakt)
koszulka 2 razy założona, niecały miesiąc używana i odpisali mi że uszkodzenie mechaniczne
szkoda mi czasu na bujanie się z nimi za 30 zł ale antyreklamę badziewiarzom będę robił
(firma Martes jest właścicielem tej marki w PL)