To może zrewolucjonizować dźwięk w grach komputerowych
Prezentacja systemu opartego na technice śledzenia promieni do dokładnego odwzorowania akustyki środowiska gry w czasie rzeczywistym. Projekt wykonany przez młodych naukowców z krakowskiej AGH. Słuchawki zalecane!
g.....d z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 66
Komentarze (66)
najlepsze
Od pewnego czasu pogrywam w gry w włączonym HRTF. To prawie jak wall-hack. Niestety mało która gra obsługuje to out-of-the-box. Na Linuksie sprawę ratuje OpenAL
Zgadzam się z @kwahoo2, oni już coś kombinują.
Biorąc pod uwagę jak często ostatnio Carmack wspomina o audio, np. tutaj:
coś ze strony Oculusa musi być na rzeczy.
@globbi: Określenie położenia źródła dźwięku dokonuje się poprzez ruchy głową na boki. W grach tak samo. Kto grał w CS ten wie.
http://www.youtube.com/watch?v=IUDTlvagjJA
??