Nie istnieje coś takiego jak dobra i zła nauka - jest nauka i pseudonauka. "analyzing both sides of the story"? Czyli co? Jednak powinniśmy uczyć kreacjonizmu w szkole?
@fiziaa: tutaj chodzi o bardziej krytyczne podchodzenie do "newsów naukowych" pojawiających się w mediach.
To bardziej przytyk do dziennikarzy niż do czytającego. Dziennikarz ma za zadanie przeanalizować dany temat i być ekspertem, filtrem oddzielającym rzeczy ważne od nieważnych. Jeżeli w trakcie zgłębiania tematu trafi na odmienne zdanie to wtedy wkracza "analyzing both sides of the story".
Kreacjonizm to gruby temat, szczególnie jak doda się do niego edukację. Wtedy ludzie tracą zmysły
Komentarze (2)
najlepsze
To bardziej przytyk do dziennikarzy niż do czytającego. Dziennikarz ma za zadanie przeanalizować dany temat i być ekspertem, filtrem oddzielającym rzeczy ważne od nieważnych. Jeżeli w trakcie zgłębiania tematu trafi na odmienne zdanie to wtedy wkracza "analyzing both sides of the story".
Kreacjonizm to gruby temat, szczególnie jak doda się do niego edukację. Wtedy ludzie tracą zmysły