Zniszczona gitara, czyli czemu wielkie firmy muszą bardziej dbać o klientów :)
Świetna piosenka i klip o gitarze zabitej przez United Airlines. Nie chcieli uznać reklamacji wartej 3500 USD, w zamian otrzymali czarny PR w wartości kilkuset tysięcy dolarów. Kolejny dowód na to, że wielkie firmy łamiace prawa swoich klientów powinny mieć się na baczności - bo nigdy nie wiadomo, na kogo się trafi :)
lopaco z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Komentarze (6)
najlepsze
Gitarę można zabrać ze sobą na pokład. Nie we wszystkich liniach. Zainteresowanych zapraszam na fora gitarowe, tam jest szczegółowo opisane procedury i "przypadki"
Mogę tylko potwierdzić, że ich stosunek do bagażu pasażera nie uległ zmianie - zniszczyli mi walizkę!
Rzucając nią do luku oderwali mi rączkę!
Mimo, że to jedyne uszkodzenie - walizka średnio nadaje się już do użytku!
A najlepsze jest to, że przeżyła wiele lotów i wiele różnych linii na trasie Polska-USA i akurat United Airlines ją zniszczyli.
Gazeta.pl: Linie lotnicze zepsuły mu gitarę. Zemścił się piosenką na YouTube - http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80279,6811159.html
Mój komentarz: http://asen.pinger.pl/m/1612331/dave-carroll-united-breaks-guitars