Ciągle szeryfowie albo ze Sląska, albo z Pomorza. Jeżdżę dużo po Warszawie i dawno nie widziałem takich prymitywów. Nie wiem jaki z tego wyciągnąć wniosek.
@pinczerus: Myślę że te 30 znalezisk które już weszły na główną co miały zrobić to już zrobiły. Jak ktoś nie odwiedza wykopu to nawet miliard znalezisk go nie przekona.
Co za problem przejechać po ciągłej, wyprzedzić go i ewentualnie też jechać jak strażnik teksasu lub zatrzymać się i porozmawiać z nim? Zawsze można dzwonić po policję, że samochód blokuje ruch. Myślę, że 2 razem by 100 razy pomyślał zanim tak zrobi.
Jedyna zaleta jazdy na suwak polega na przepuszczeniu większej liczby aut przez skrzyżowanie i upchnięcie ich na dwóch pasach. Przepustowość na zwężeniu się nie zmienia, zmienia się tylko kolejność wjazdu.
Jeśli nie ma skrzyżowania, to automatycznie nie ma różnicy jak się auta ustawią. A bezpieczeństwo? Trudno powiedzieć dlaczego suwak mialby poprawiać bezpieczeństwo. Zmiana pasa, wpuszcznaie, przepuszczanie... wydaje się, że w takich warunkach szybciej o kolizję, niż gdy auta
należałoby przyjąć układ zastany przy dojeździe do zatoru i nie wpychać się na wolny pas, w sytuacji gdy korek uformował się akurat na jednym tylko pasie.
Komentarze (109)
najlepsze
Wyprzedzanie na zakrętach też jest spoko...
...o ile oczywiście robi to ekspert TVN.
Jedyna zaleta jazdy na suwak polega na przepuszczeniu większej liczby aut przez skrzyżowanie i upchnięcie ich na dwóch pasach. Przepustowość na zwężeniu się nie zmienia, zmienia się tylko kolejność wjazdu.
Jeśli nie ma skrzyżowania, to automatycznie nie ma różnicy jak się auta ustawią. A bezpieczeństwo? Trudno powiedzieć dlaczego suwak mialby poprawiać bezpieczeństwo. Zmiana pasa, wpuszcznaie, przepuszczanie... wydaje się, że w takich warunkach szybciej o kolizję, niż gdy auta
@Ponizszy_Przycisk: ale dlaczego? Jak głupi, to niech stoją.
Jak ktoś nie potrafi zmienić pasa to sory, ale nie powinien jeździć w ogóle.