Po pierwszym pokazie Far Cry 3 wiem, że Ubisoft to najwięksi ściemniacze w branży. Po pokazie Watch Dogs na e3 2012 wiem, że większych ściemniaczy prawdopodobnie już nie będzie - chyba się po prostu nie da cisnąć większych kitów. Co do konieczności karty to się zgadzam - Ubishaft to totalne beztalencia które o optymalizacji słyszały tylko z opowiadań kolesi z Naughty Dog czy innych magików.
nie wkurza was ten blur? czlowiek chcialby spojrzec na inny plan niz chca tego tworcy gry i nie moze bo blur. niby grafika swietna ale dodzadza ten blur albo jakies falry i zmiekczenia sztuczne na krawedziach i czlowiek czuje sie jakby mial jaskre.
ps. podkrecanie kolorow tez nie urealnia grafiki w grze. jest pieknie kolorowo jak w barwach szczescia ale to nie realizm
I znowu papka od UBI. Wszędzie jest dokładnie to samo nie mają nic nowego. Prosty przykład - Assassins Creed: Używanie wież do "synchronizacji" mapy. To samo było w Far Cry 3, BA to samo jest w Watch Dogs. Koloryzowanie screenów i gameplayów też w prawie każdej produkcji. Jechanie na markach Tom Clancy's, Far Cry, Assassyny gdzie gameplay prawie w ogóle się nie różni. DLC robione i omawiane przed wypuszczeniem w ogóle podstawowej
jeśli twoja karta pociągnęła FC3 to z tym też nie powinno być problemów. Grafika jak dla mnie nie jest zauważalnie lepsza. No a poza tym to w końcu pokaz.
Ciekaw jestem jak gry z tegorocznego E3 będą się miały technologicznie do poprzedniczek. Tzn. czy do FC4 np. będzie trzeba o wiele więcej niż do FC3 itd?
Komentarze (9)
najlepsze
ps. podkrecanie kolorow tez nie urealnia grafiki w grze. jest pieknie kolorowo jak w barwach szczescia ale to nie realizm