Skandaliczna fuszerka drogowa w Kielcach. Budowę ulicy trzeba...powtórzyć!
Nowiutki asfalt na ulicy Warszawskiej w Kielcach jeszcze dobrze nie ostygł, a już jest...zrywany. Opóźni się oddanie jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych miasta?
Baczy z- #
- #
- #
- #
- 43
Komentarze (43)
najlepsze
@tomzaw83: I kto tu nie czyta? :D
Frezowanie nawierzchni nie spełniającej wymagań Specyfikacji Technicznej to normalna procedura podczas budowania infrastruktury drogowej. Zawsze jest prowadzony szereg badań, które wykazują jakość danego materiału. Oczywiście, że każde zerwanie nawierzchni to stracony koszt - ale zawsze jest skalkulowany już przy wycenie danej oferty na przetarg. Sensację wzbudza po prostu fakt, że roboty prowadzone są w mieście, gdzie przygląda się im wielu ludzi. Podczas budowy
Nie całą budowę.
a niżej:
Wykonawca ponosi wszystkie koszty. Cytat z dupy dla podniesienia bulwersu.
Komentarz usunięty przez moderatora
POlscy drogowcy POd rządami PO robi fuszerki drogowe za nasze pieniądze!
GDDKiA prowadziła swego czasu ranking wykonawców dróg krajowych i autostrad. Możesz poszukać i poczytać wyniki. O lokalnych robótkach nie wspominam.
Chyba masz mało do czynienia z tą firmą. Pisałem już w innym wykopalisku, że cel w Polsce mają jeden - wykończyć lokalny biznes (i się z
Chociaż powiem Ci, że Skanska należy do firm z kapitałem zagranicznym, która ma jedne z największych zasobów ludzi i maszyn w Polsce. Prym wiodą tutaj Strabag, Budimex [większość akcji ma Ferrovial - hiszpańska firma], Eurovia i właśnie Skanska.
pod lublinem trzeba rozebrac ćwierć kilometra drogi S17 (jeszcze nie oddanej do uzytku ale skonczonej):
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140430/LUBLIN/140429504
@Gluckverheisend: Jest jeszcze PINB, jeśli IK i zamawiający nie reagują na uwagi. Jakość robót w PA niestety spadła po odejściu sporej grupy ludzi z pionu infrastruktury do IDS-Bud. ;) Dragados już na kilku budowach zasłynął ze specyficznego podejścia.
Mieszkam niedaleko, codziennie podróżuję koło budowy w Snopkowie - Marysinie/Natalinie.
To co się działo to jedna wielka ściema.
Miejscami pod asfaltem znajduje się mniej więcej 20cm tzw. "suchego chudziaka" i nic więcej - głębiej jest glina.
Tak samo można obecnie zobaczyć jak powstają podjazdy w Snopkowie do wiaduktu biegnącego na obwodnicą.
To wszystko siądzie, kto wie czy nie powstaną w niektórych miejscach zapadliny pod asfaltem.
Jeszcze odnośnie praktyk wykonawców (chyba