w obecnym świecie normalną rzeczą jest, że korzysta się z oferty wielu dystrybutorów. W obliczu otwarcia rynku europejskiego, ciężko z zasady przyjmować, że każdy towar pochodzi od polskich dystrybutorów. Wszystko zależy od oferty. Nie ma obowiązku podawania źródeł i sklepy tego nie robią. Zawsze należy dowiadywać się o ofercie z miejsca, w którym się kupuje – dlatego też konkretne konfiguracje podawane są na naszej stronie.
Przecież informacja o okularach podana jest na stronie. Nigdzie nie jest napisane, że dodawane są 2 pary okularów. Przy zakupie w naszym sklepie ofertę należy sprawdzać bezpośrednio na stronie www.komputronik.pl, nie na witrynie producenta, czy w innych miejscach. To wydaje się dość logiczne.
Otrzymał Pan telewizor z jedną parą okularów, tak jak było napisane. Przez 10 dni mógł Pan oddać sprzęt, znając zastałą sytuację (fakt,
Jako że w Polsce, klient traktowany jest jak klient do momentu zapłaty za towar, a po tym fakcie traci w oczach sprzedawcy wszelkie prawa, postanowiłem odnieść się do powyższej wypowiedzi:
> W obliczu otwarcia rynku europejskiego, ciężko z zasady przyjmować, że każdy towar pochodzi od polskich dystrybutorów.
Może to i racja, jednakże, jeżeli towar nie pochodzi z polskiej dystrybucji, warto taką informację podać, żeby ułatwić klientowi życie.
Przecież masz napisane że dostaniesz okulary a nie 2 pary. Debil i cebulak.
Moim zdaniem nie powinieneś tam kupować, zaoszczędzisz pracownikom kontaktów z niepiśmiennymi kretynami.
"Mogłeś się z nimi skontaktować by się dowiedzieć czy dają jedną parę czy dwie" <- Tylko bez takich. Są polskim sklepem (no chyba, że ktoś ich kupił), sprzedają w Polsce to powinni sprzedawać sprzęt z polskiej dystrybucji.
@yodaa1: Dokładnie. Pozostaje usunąć konto i zamiast truć dupę wystarczy, że się nauczysz, że obowiązuje to co widnieje na stronie SKLEPU. Jeśli zakupy tam są taką traumą, to po cholerę tam kupujesz. Jest tyle innych, tańszych sklepów.
na stronie komputronika masz jak wół napisane okulary a nie 2x okulary- trzeba czytać co się kupuje a jak nie masz pewności dopytać. A jak już kupić to po zakupie zaraz sprawdzić czy masz wszystko i jak nie to ewentualnie oddać sprzęt
I w polskiej i w europejskiej sprzedają po 2 pary okularów, a jak sieć okradnie zestaw z jednej pary okularów i sprzeda je osobno za 50-80zł to już ich brocha, no a Twój problem. W stanach dają 4 pary okularów taki mają rozmach :)
@Komputronik_pl: nie emocjonuje się, co do kradzieży, nie widzę żebym napisał że Wy (Komputronik) go odrobiliście. Może Wasz dystrybutor kroi Was, albo dystrybutor dystrybutora to robi.
Jak wyjąć parę okularów z zapakowanego telewizora? Najlepiej szybko, żeby nikt się nie zorientował. A tak na serio to w Euro np. też niby telewizorów nie otwierają, a kupując nowy TV taśmy są nienaruszone, a w środku bałagan (przelotka modułu CI i smart pilot latały
@krooofka: Szkoda, że nie zostało to napisane na początku. Używając określenia "zostałeś okradziony" w kontekście tej rozmowy dość jasno sugeruje się nas, jako złodziei. To raczej nie tylko moje wrażenie.
Nie znam polityki sklepów Euro, nie mam pojęcia, jak to u nich wygląda. My odpowiadamy za siebie i gwarantujemy, że sprzęt jest przekazywany przez nas w fabrycznym opakowaniu, bez zewnętrznej ingerencji.
@yodaa1: telewizor jest z polskiej dystrybucji, gdyby był w zachodu to smart nie miałby TVNPlayer, IPla itp. Co kraj to inne programy w funkcji smart. A co do zawartości pudła zobacz czy na opakowaniu nie ma ile okularów powinno być, ewentualnie naklejka na woreczku od pudełka z akcesoriami. A poza tym w jakim kraju nie odwiedzisz sklepu to 2 (SSG-5100GB). Wiec co tu dużo mówić zostałeś okradziony!
@krooofka: Chyba trochę za dużo emocji. Słowa o kradzieży są mocne i niesprawiedliwe. Oczywiście bardzo łatwo rzucać takie pochopne oceny, zwłaszcza w internecie.
Proszę powiedzieć, jak mielibyśmy wyjmować parę okularów z fabrycznie zapakowanego telewizora? Jest to działanie, które byłoby widoczne, niedorzeczne i sprzeczne z polityką firmy.
Z aplikacjami jest to prawda. Prawdopodobnie nie powinno ich być. 100% pewności jednak nie mamy.
Komentarze (35)
najlepsze
w obecnym świecie normalną rzeczą jest, że korzysta się z oferty wielu dystrybutorów. W obliczu otwarcia rynku europejskiego, ciężko z zasady przyjmować, że każdy towar pochodzi od polskich dystrybutorów. Wszystko zależy od oferty. Nie ma obowiązku podawania źródeł i sklepy tego nie robią. Zawsze należy dowiadywać się o ofercie z miejsca, w którym się kupuje – dlatego też konkretne konfiguracje podawane są na naszej stronie.
Bardzo nam przykro, że doszło
Przecież informacja o okularach podana jest na stronie. Nigdzie nie jest napisane, że dodawane są 2 pary okularów. Przy zakupie w naszym sklepie ofertę należy sprawdzać bezpośrednio na stronie www.komputronik.pl, nie na witrynie producenta, czy w innych miejscach. To wydaje się dość logiczne.
Otrzymał Pan telewizor z jedną parą okularów, tak jak było napisane. Przez 10 dni mógł Pan oddać sprzęt, znając zastałą sytuację (fakt,
Jako że w Polsce, klient traktowany jest jak klient do momentu zapłaty za towar, a po tym fakcie traci w oczach sprzedawcy wszelkie prawa, postanowiłem odnieść się do powyższej wypowiedzi:
Może to i racja, jednakże, jeżeli towar nie pochodzi z polskiej dystrybucji, warto taką informację podać, żeby ułatwić klientowi życie.
Moim zdaniem nie powinieneś tam kupować, zaoszczędzisz pracownikom kontaktów z niepiśmiennymi kretynami.
Ale po co? Miałeś napisane ile jest a to, że
Wszystko w porządku?
na stronie komputronika masz jak wół napisane okulary a nie 2x okulary- trzeba czytać co się kupuje a jak nie masz pewności dopytać. A jak już kupić to po zakupie zaraz sprawdzić czy masz wszystko i jak nie to ewentualnie oddać sprzęt
Jak wyjąć parę okularów z zapakowanego telewizora? Najlepiej szybko, żeby nikt się nie zorientował. A tak na serio to w Euro np. też niby telewizorów nie otwierają, a kupując nowy TV taśmy są nienaruszone, a w środku bałagan (przelotka modułu CI i smart pilot latały
Nie znam polityki sklepów Euro, nie mam pojęcia, jak to u nich wygląda. My odpowiadamy za siebie i gwarantujemy, że sprzęt jest przekazywany przez nas w fabrycznym opakowaniu, bez zewnętrznej ingerencji.
Proszę powiedzieć, jak mielibyśmy wyjmować parę okularów z fabrycznie zapakowanego telewizora? Jest to działanie, które byłoby widoczne, niedorzeczne i sprzeczne z polityką firmy.
Z aplikacjami jest to prawda. Prawdopodobnie nie powinno ich być. 100% pewności jednak nie mamy.