Nie rozumiem co takiego strasznego zrobił? Lepiej żeby uderzył w tył pierwszego auta? Miał dużą prędkość i musiał gdzieś uciekać, a trąbić mógł po to aby dziecko szybko zeszło GDYBY jednak nie zdążył wyhamować.
Mi się wydaje, czy gościu po wyjechaniu z zakrętu przyśpieszył, zanim zauważył że tamten przed nim hamuje? Na zakręcie jechał wolno (na oko powiedział bym, że dużo niżej od 50), ale jak już wyjechał na prostą wydaje mi się, że zagapił się i zaczął przyśpieszać, a tu dup, pasy.
Kierowcy często w naszym kraju zachowują się jak idioci i nie używają mózgu w ogóle, ale piersi również nie są lepsi. Ja często spotykam się z sytuacją, kiedy jadę przez centrum mojego małego miasteczka, to tam piesi, na drogach jednokierunkowych wchodzą na jezdnie lub przejście dla pieszych i dopiero jak zrobią dwa kroki, to oglądają się czy nic nie jedzie.
@pozmu: To czy już ktoś narzeka na to, że ktoś się zatrzymał na przejściu dla pieszych, pomimo tego, że nie było na nim żadnych pieszych świadczy tylko o kulturze kierowcy. Jeśli kierowca puszcza czasem ludzi na przejściu, którzy się nie pchają lub kierowców na drogach podporządkowanych, to znaczy, że ma bardzo dobre maniery i kulturę jazdy.
Ostatnio byłem świadkiem podobnego wyprzedzenia , przez nieletniego motocyklistę (bez uprawnień), wiem tyle, że potrącona kobieta na drugi dzień dalej była nieprzytomna, chłopaczek sobie przez debilizm naprawdę przesrał.
W normalnym kraju sytuacja powinna wyglądać tak. Jest wcześniej ograniczenie do 40 i każdy tyle jedzie, nikt nawet nie dyskutuje dlaczego tak wolno itp. Jest 40 to 40 i koniec. Kierowcy obserwują drogę i otoczenie. Przed przejściem zwalniają nawet jak nikt nie przechodzi. Jak wychodzi "pan stopek" to chętnie się zatrzymują i czekają cierpliwie chociażby mieli stać 10 minut. itd.
A w polsce ? Wszyscy zap#%@?@@ają, zdziwienie że są pasy i że
Jak to ku@wa jest że tylu "tutaj" super kierowców, każdy się wypowiada jaki to super nie jest, a wystarczy wyjechać, a na drodze jest jak zwykle kibel????
@pozmu: fakt szkolenie kierowców leży, bo system egzaminowania jest nastawiony na golenie z pieniędzy. Druga sprawa tak samo jak szkolenie, policja i itd które powinny sprawowac piecze nad bezpieczeństwem, zajmują się również zbieraniem kasy od kierowców, i właśnie w artykule jest poruszona kwestia rozmowy przez telefon, gdzie uważam rozmowe za główny grzech i.przyczyne kolizji i wypadków, następnym jest nie zachowanie odległosci za poprzedzającym.pojazdem. Konkluzja jest taka że.panstwo niechce dbać o obywateli
Niedawno pisaliśmy o niskiej jakości egzaminach na prawo. Według psychologa transportu promują one osoby mniej inteligentne, bezrefleksyjne i niepotrafiące właściwie interpretować tego co dzieje się na drodze
+ do tego efekt Krugera-Dunninga czyli fakt, że słabi kierowcy postrzegaja siebie jako bardzo dobrych i masz już odpowiedź.
kiedyś tych tzw przeprowadzaczy było pełno teraz już ich praktycznie nie widuję co się stało że kiedyś sie pojawili a później zniknęli z naszego krajobrazu
Poproś o zmianę tytułu, ja wchodząc w znalezisko myślałem że ma być coś pejoratywnego a tymczasem nawet filmik na youtubie nazywa się "hamowanie awaryjne". I po komentarzach widać że ludzie też rozumieli że ma być jakieś cwaniactwo typu wyprzedzanie na pasach.,
Komentarze (178)
najlepsze
Tak żle i tak niedobrze.
A w polsce ? Wszyscy zap#%@?@@ają, zdziwienie że są pasy i że
nie żebym bronił debili, ale trudno jest uniknąć pewnych sytuacji, jeżeli ruch tranzytowy musi przejechać przez środek każdego miasteczka i wsi
+ do tego efekt Krugera-Dunninga czyli fakt, że słabi kierowcy postrzegaja siebie jako bardzo dobrych i masz już odpowiedź.
Poproś o zmianę tytułu, ja wchodząc w znalezisko myślałem że ma być coś pejoratywnego a tymczasem nawet filmik na youtubie nazywa się "hamowanie awaryjne". I po komentarzach widać że ludzie też rozumieli że ma być jakieś cwaniactwo typu wyprzedzanie na pasach.,