Skoro nie zrobiłbyś tego na trzeźwo... Alkohol - poznaj swoje granice. [VID]
Pomysłowa reklama społeczna brytyjskiego Home Office (odpowiednik Ministerstwa Spraw Wewnętrznych). W roli głównej młody reporter i napotkani na ulicach miasta młodzi ludzie. Motto materiału: jeśli nie chciałbyś w ten sposób rozpocząć wieczoru, dlaczego miałbyś kończyć go właśnie tak? W powiązanych stronka z całością materiału tej kampanii.
piotrus_72 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 73
Komentarze (73)
najlepsze
Teledysk nawiązujący do tematu: http://www.youtube.com/watch?v=2LgrGHWSy6k
Wyjść z nim na ulicę strach, bo odpi...la rzeczy, może nie aż tak maksymalnie idiotyczne, ale jednak w tym kierunku przegięte...
Zaczepia ludzi, szuka przyjaciół na ulicy, z takim skutkiem, że ludzie na niego potrzą jak na pijanego, czy też naćpanego. Bo jest naćpany... Psychotropami... Rodzice wmuszają mnie niego te mózgoje..y. Pytałem go jak to się wszystko zaczęło. Pokazał mi swoje zdjęcie jak miał 16 lat, to nie do poznania - jak zupełnie inny człowiek... Powiedział, że w wieku około 17 lat miał problemy w szkole i wysłali go do psychologa, a następnie został posadzony na jakiegoś psychotropa...
Od