@Barnabeu: trochę solidniejsze opony (ulepszona wersja je ma, ale może przegięli trochę w drugą stronę, bo masa poszła ostro w górę), komora rozprężna, by ograniczyć zużycie paliwa i troszkę większy silnik 2-suwowy i mamy pojazd idealny.
Heh... Napęd 2x2 AWD. Lepiej chyba by to działało na kardan. http://www.triples.de/images/kardan.jpg Mniej podatne na uszkodzenia by było. Łatwiej pewnie też jakąś przekładnie by było dołożyć, bo to co teraz jest to demonem prędkości raczej nie będzie. Poza tym pomysł bardzo fajny.
W warunkach wojennych armia rekwirowała wszystko co chciała ;-)
BMW i Zundapp Sahary miały kardan nie z powodu jego bezwzględnych zalet ale przede wszystkim za sprawą wału korbowego wzdłuż motocykla - alternatywą dla jednej przekładni talerzowej przy tylnej piaście (czyli alternatywą dla kardana) byłoby dorabianie przekładni 90 stopni za skrzynią biegów, obudowanie odlewem - w sumie koszt produkcji podobny a rozwiązanie gorsze.
Komentarze (77)
najlepsze
Zaletą tego czegoś jest minimalna waga przy sporej sprawności terenowej.
Sprzęt zrobiony dokładnie na rosyjskie błoto i pod tym względem mistrzostwo świata.
W warunkach wojennych armia rekwirowała wszystko co chciała ;-)
BMW i Zundapp Sahary miały kardan nie z powodu jego bezwzględnych zalet ale przede wszystkim za sprawą wału korbowego wzdłuż motocykla - alternatywą dla jednej przekładni talerzowej przy tylnej piaście (czyli alternatywą dla kardana) byłoby dorabianie przekładni 90 stopni za skrzynią biegów, obudowanie odlewem - w sumie koszt produkcji podobny a rozwiązanie gorsze.
Koszt podobny bo musiałby być to kawał łańcucha,