Wydzwania do Ciebie ECO-VITAL? Prosisz o usunięcie z bazy danych, ale to nie pomaga? Spław go. To proste.
Eco-Vital to typowe call center - telemarketer ma ograniczony dostęp do systemu, a jego zadaniem jest tylko i wyłącznie jedno: sprzedaż. Zatem jeżeli poprosicie go o usunięcie numeru z bazy danych to przytaknie, powie że to zrobił, ale w rzeczywistości zaznaczy w systemie "kontakt za miesiąc" (system wybiera połączenia losowo i automatycznie). Telemarketer na linii sprzedażowej nie ma możliwości usuwania z bazy danych.
Każda rozmowa telemarketera (czy to linii sprzedażowej czy informacyjnej) z potencjalnym klientem jest nagrywana i analizowana przez kierownika. Nagrania są przechowywane. Aby pozbyć się swojego numeru z bazy danych Eco-Vital zrób tak:
- zadzwoń na nr infolinii Eco-Vital 61 610 70 60,
- zostaniesz poinformowany, że twoja rozmowa będzie nagrywana, zatem ty również poinformuj telemarketera o tym, że rozmowę nagrywasz,
- telemarketer prawdopodobnie nie przedstawi się, poproś go o podanie imienia i nazwiska,
- wyjaśnij, że pomimo próśb o usunięcie numeru z bazy danych ciągle otrzymujesz natarczywe telefony od firmy Eco-Vital, dlatego ostatecznie prosisz o wykreślenie numeru zanim sprawa "zostanie przekazana dalej" (nie mów: "policji", "sądu", to bardzo ważne),
- telemarketer poprosi cię o podanie numeru telefonu i wypełni formularz,
- upewnij się: "Czyli nie będę już otrzymywał telefonów od firmy Eco-Vital z ofertą zakupu produktów?",
- telemarketer odpowiada, że nie,
- i na koniec potwierdź: Pan/i [imię i nazwisko telemarketera] potwierdził/a, że wykreślił/a mój numer [nr telefonu] z bazy danych firmy Eco-Vital w dniu ....".
Koniec. Działa, uwierz.
I nie daj sobie wmówić, że "dzwonimy, bo sąsiadka widocznie uznała, że będzie pan zainteresowany naszą ofertą".
Pozdro!
źródło obrazka
Komentarze (149)
najlepsze
@Avaritia: Call center są różne i systemy też są różne. Ty widocznie pracowałaś w najprymitywniejszym - wybierałaś numery ręcznie. W cywilizowanych cc system wybiera numer losowo spośród rekordów które zostały przypisane na ten dzień, a konsultant czeka na połączenie.
Pozdrawiam.
Co ciekawe do kumpla też dzwonili i po potwierdzeniu przybycia pytają "czy jest ukończone 30 lat". Jak odpowiedział, że ma
#foreveralone
@taxi20: dobre!
Telefon sam odrzucał połączenia, po tygodniu może dwóch im się znudziło, mija już pół roku i nie dzwonią :)
A podobno na rynku pracy ludzie z dłuższym okresem na słuchawce w CV, mają coraz większe problemy
Nie wiem czy to akurat ten ale kiedyś jak się zadzwoniło do ich siedziby to podawali numer infolinii która miała numer premium ~2zł/min
Zgadza sie. Ale jak ktos dzwoni z zastrzezonego to dla mnie juz zly znak ...
Nie lubie takich polaczen i nie odbieram takich polaczen.
Pozdrawiam z Plusa.