Wydzwania do Ciebie ECO-VITAL? Prosisz o usunięcie z bazy danych, ale to nie pomaga? Spław go. To proste.
Eco-Vital to typowe call center - telemarketer ma ograniczony dostęp do systemu, a jego zadaniem jest tylko i wyłącznie jedno: sprzedaż. Zatem jeżeli poprosicie go o usunięcie numeru z bazy danych to przytaknie, powie że to zrobił, ale w rzeczywistości zaznaczy w systemie "kontakt za miesiąc" (system wybiera połączenia losowo i automatycznie). Telemarketer na linii sprzedażowej nie ma możliwości usuwania z bazy danych.
Każda rozmowa telemarketera (czy to linii sprzedażowej czy informacyjnej) z potencjalnym klientem jest nagrywana i analizowana przez kierownika. Nagrania są przechowywane. Aby pozbyć się swojego numeru z bazy danych Eco-Vital zrób tak:
- zadzwoń na nr infolinii Eco-Vital 61 610 70 60,
- zostaniesz poinformowany, że twoja rozmowa będzie nagrywana, zatem ty również poinformuj telemarketera o tym, że rozmowę nagrywasz,
- telemarketer prawdopodobnie nie przedstawi się, poproś go o podanie imienia i nazwiska,
- wyjaśnij, że pomimo próśb o usunięcie numeru z bazy danych ciągle otrzymujesz natarczywe telefony od firmy Eco-Vital, dlatego ostatecznie prosisz o wykreślenie numeru zanim sprawa "zostanie przekazana dalej" (nie mów: "policji", "sądu", to bardzo ważne),
- telemarketer poprosi cię o podanie numeru telefonu i wypełni formularz,
- upewnij się: "Czyli nie będę już otrzymywał telefonów od firmy Eco-Vital z ofertą zakupu produktów?",
- telemarketer odpowiada, że nie,
- i na koniec potwierdź: Pan/i [imię i nazwisko telemarketera] potwierdził/a, że wykreślił/a mój numer [nr telefonu] z bazy danych firmy Eco-Vital w dniu ....".
Koniec. Działa, uwierz.
I nie daj sobie wmówić, że "dzwonimy, bo sąsiadka widocznie uznała, że będzie pan zainteresowany naszą ofertą".
Pozdro!
źródło obrazka
Komentarze (149)
najlepsze
ECO Vital to przeczyta i nakażą na infolinii zadawać pytanie
;)
@simperium: DO PROKURATURY
Nieraz są 2 może nawet 3 dni ( szaleństwo!) że jest cisza i spokój, ale jak już zaczną dzwonić to potrafią dzwonić 10+ razy dziennie.
Jakich ja już ofert specjalnie dla mnie nie otrzymałem: garnki, masażery, książki, bezpłatne prezenty +opłata za kuriera, kosmetyki, ze 2 razy nawet konsultanci z ajwonu dzwonili, pościel, wykazy punktów NFZ, co drugi dzień mój numer
http://www.play.pl/uslugi/drugi-numer/
6zł miesięcznie.
A pakiet nieograniczonych połączeń na stacjonarne 10zł miesięcznie.
Wyjdzie taniej niż zakup słuchawki która ma opcje blacklisty + jeszcze abonament w orange za clip
Musiałbym napisać cały elaborat, ale powiem jedno. Ta baza albo została skradziona od Orange/Play albo im sprzedano. Ponieważ dzwonili do mnie na telefon komórkowy. Po którymś telefonie się zcwaniłem i spytałem, a gdzie odbiór nagrody, który wygrałem. Wymieniła moje miasto rodzinne.
Pytam się jakim cudem odbiór jest tam gdzie
Dzień w call center wyglada tak: siedzi telemarketer przed monitorem ze słuchawką na uchu i czeka, słyszy piiip-piiiip-piiiip, czasem gra muzyka w tle. I jest! Odebrałeś! System automatycznie pokazuje na ekranie wszystkie Twoje dane - imię, nazwisko, adres zamieszkania, zameldowania itp.
A dalej już jest dyktowanie z klucza sprzedaży, czyli np. "Dzień dobry, mamy dla pana nagrodę, którą może pan odebrać (zerka w ekran w
Wyjaśnisz?
@mariank24:
A może postraszyć GIODO?
http://www.bbc.co.uk/news/technology-23869462
Jak coś ważnego to oddzwoni drugi raz, znajomi wiedzą, że takie powitanie ich czeka