No więc czytałrm wczoraj, fajnie napisane, no ale i ta teoria już jest obalona. Otóż manewr skrętu został zaprogramowany 12 minut przed słowami "Dobranoc". Źródło http://www.cnbc.com/id/101505345
It is inconceivable that a fire severe enough to take out all communications so suddenly, and to incapacitate the crew, would have allowed the plane to keep flying as long as we know it did from the SATCOM pings that were still being received as late as 8.11am local time.
@taxi20: W skrócie: gość twierdzi (jako pilot z doświadczeniem) że po co kombinować z teoriami, najlepsze są najprostsze wyjaśnienia. Sugeruje, że przyczyną zaginięcia był pożar, ppodobnie elektryki, a gwałtowna zmiana kierunku lotu wiązała się z chęcią posadzenia samolotu na najbliższym możliwym lotnisku (Langkawi). Brak działających transponderów to wina pożaru, że podobnie tak było przy katastrofie samolotu SwissAir w '98. Gwałtowne zwiększenie wysokości do 14km tłumaczy chęcią zagaszenia w środowisku gdzie
Komentarze (9)
najlepsze
Co do wysokości to piszą na forum że doświadczony polski pilot mówi, że 777 nie pójdzie na FL430 z pasażerami.
Busted.
It is inconceivable that a fire severe enough to take out all communications so suddenly, and to incapacitate the crew, would have allowed the plane to keep flying as long as we know it did from the SATCOM pings that were still being received as late as 8.11am local time.
Z tego co czytałem to ładnie się pożegnali i nie zgłaszali pożaru na pokładzie. No chyba ze pożar trzymał ich na muszce i dlatego to przemilczeli.