@aranha6x3: Ale powiedz co jest niegrzecznego w wyrażeniu swojej opinii? Przecież to nie on stworzył im profil i ich obsmarował... Sami wybrali taką formę komunikacji z klientami. Jak się toczy publiczną dyskusję, to chyba należy zakładać że każdy może to przeczytać, a nie próbować komuś zamykać gębę, kiedy mówi coś nie po myśli?
sprzedaliśmy tysiące oiadów i sprzedamy jeszcze więcej
szanujemy klientów którzy nas szanują
Takie dominowanie w rozmowie z klientem jest dobre, ale sądze że nie w gastronomii. Facet ich poinformował co mu nie odpowiada, a oni mu ukazują że jest jednym z wielu. Prawda, jest, ale nie powinni na to zwracać uwagę. Tak się zraża klientelę. Nasz klient nasz pan i inne tego typu.
Policy przedsiębiorcy boją się internetu jak ognia, dlatego nie potrafią odpowiednio zareagować. Czy to takie dziwne, że ludzie mogą komentować w dowolny sposób content na Facebooku? Dobra firma broni się swoimi usługami , nie powinna się wdawać w słowne przepychanki z klientami bo ZAWSZE pozostanie niesmak. W tym momencie stracili więcej niż jednego niezadowolonego klienta a cała sieć jego znajomych, potencjalnych klientów. Dodatkowo publicznie się zblaznili macho-cebulo stylem odpisywania. Jak więc widać
Najlepszy dowod jak wiele firm nie radzi sobie jeszcze z marketingiem spolecznosciowym. Taka sytuacja (negatywny komentarz klienta) jest idealna do tego by firma pokazala sie z dobrej strony i czesto efekt moze byc lepszy niz gdyby byly same pozytywne komentarze.
@CzystaMaestria: Jesli jest jakies miejsce, ktore lubisz np. kafejka, bar, restauracja itp. to w dobrym stylu jest pokazanie wlascicielom ze doceniasz ich prace lajkujac ich profil na fb. Dzieki temu oni zdobywaja dodatkowych klientow a Ty jestes na biezaco z najnowszymi aktualnosciami, ofertami, promocjami itp. W ten sposob dobre lokale, ktore na to zasluguja, beda dobrze prosperowac i funkcjonowac dalej a pozostale z czasem albo upadna albo sprobuja sie zmienic na
Komentarze (296)
najlepsze
-To niemożliwe, ociekamy zajebistoscoa, sp@@%!!@aj
@neoster:
szanujemy klientów którzy nas szanują
Takie dominowanie w rozmowie z klientem jest dobre, ale sądze że nie w gastronomii. Facet ich poinformował co mu nie odpowiada, a oni mu ukazują że jest jednym z wielu. Prawda, jest, ale nie powinni na to zwracać uwagę. Tak się zraża klientelę. Nasz klient nasz pan i inne tego typu.
"kozak w necie, p@?#a w świecie..."
Spec od marketingu zapytał, to dostał odpowiedź, a że nie takiej się spodziewał, to tylko świadczy o ograniczonej wyobraźni.
Świetne podejście, zakładać jedną słuszną odpowiedź, a jak ktoś się nie wpasuje, to go obrażać...
Skoro nie lubią prać brudów publicznie to albo niech się bardziej starają albo odpuszczą sobie marketing w social media...
Krótko mówiąc,
Komentarz usunięty przez moderatora