Hipermarkety w Polsce nigdy nie przędły tak cienko. Słabe dane Nielsena
Sprzedaż artykułów spożywczych w hipermarketach spadła w ciągu roku o 5,7 proc., a chemii i kosmetyków aż o 8,3 proc. - wynika z wyliczeń firmy badawczej Nielsen. Oznacza to, że hipermarkety coraz szybciej tracą rynek już nie tylko w stosunku do dyskontów, ale też do mniejszych formatów sklepowych.
Paluszek_rybny z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 2
Komentarze (2)
najlepsze
Właściwie nic dziwnego że tracą. Największym plusem hipermarketów jest po prostu bardzo duży wybór. Ale już nawet kwestia niskich cen jest dyskusyjna. Porównując np. Auchan ze zwykłymi osiedlowymi sklepikami, ceny są porównywalne. A hipermarkety zazwyczaj są jednak daleko. Jechać 10 kilometrów żeby kupić jakieś podstawowe produkty? Całkowicie bez sensu....