No ale prawidłowo że ich zwolniono. Na cholerę w jakiejkolwiek firmie grupa osób która tylko jątrzy i wprowadza niezdrową atmosferę? Warunki są jakie są, można ponarzekać na szefa przy piwie, a nie obrabiać dupę na twarzoksiążce. Przychodzisz do roboty to wykonujesz polecenia przełożonych, jak się nie podoba to się zwolnij, albo zrób tak by zastąpić przełożonego. Ból dupy o własną głupotę.
Kwiecień 2009 - Szwajcaria; pewna kobieta otrzymała wypowiedzenie po tym, jak nie przyszła do pracy z powodu choroby, ale pracodawca odkrył, że jest zalogowana na Facebooku. No tak czyli jak ktoś jest chory to nie może odpalić pc/laptopa/komórki, bo pracodawca wszystko ma kontrolowac hehe ja na miejscu tej osoby poszedlbym do sądu z tym i raczej na pewno wygrał sprawę
Marzec 2009 - Nathan Singh, strażnik w więzieniu Leicester, zwolniony po tym, jak ujawniono, że wśród jego facebookowych przyjaciół znajdowało się 13 kryminalistów.
Kwiecień 2009 - Szwajcaria; pewna kobieta otrzymała wypowiedzenie po tym, jak nie przyszła do pracy z powodu choroby, ale pracodawca odkrył, że jest zalogowana na Facebooku.
Sierpień 2009 - Ashley Payne, nauczycielka jednego z liceów w Georgii (USA) zmuszona do rezygnacji po tym, jak władze szkoły znalazły
Błąd w tytule. Nie przez facebooka, tylko hejty, sabotowanie działań firmy itp. Ile bym nie czytał postów w necie pisanych przez pracowników, to zawsze jest tak samo: kierownik #!$%@?, w biurze tylko pija kawę i nic nie robią, a 99% ma robotę po znajomości i zarabia kokosy za nic. Punkt widzenia pracownika.
@czupakabra0987: no ja zawsze bylem innego zdania. Kierownik mial za duzo obowiazkow i zarabial psie pieniadze, my zapieprzalismy na akort, ale kasa byla dobra, a szef pomimo ze sie nie przemeczal, to tez byl potrzebny bo bez jego znajomosci nie wygralby zadnego przetargu.
Skąd to znam... połowa znajomych z Polandii. Szef to ch$@ co nic nie robi, wyzyskiwacz, ciągle tylko jakieś głupoty wymyśla. Płaci kiepsko a ja jestem najlepszym pracownikiem na świecie i nie będę się płaszczył więc zrobię wszystko na opak.
Jak powiesz "to się zwolnij"... to się dowiadujesz, że najlepszy pracownik na świecie nie ma żadnych innych perspektyw na zatrudnienie (?!)
Widać tamtym pracownikom się poszczęściło i będą mogli już niebawem robić wszystko
Kwiecień 2009 - Szwajcaria; pewna kobieta otrzymała wypowiedzenie po tym, jak nie przyszła do pracy z powodu choroby, ale pracodawca odkrył, że jest zalogowana na Facebooku.
Sierpień 2009 - Ashley Payne, nauczycielka jednego z liceów w Georgii (USA) zmuszona do rezygnacji po tym, jak władze szkoły znalazły na jej koncie zdjęcia z wakacji, na których piła wino i piwo.
W Polsce jest tendencja by nie słuchać tego co dzieje się na dole
W Polsce jest tendencja taka, ze dol zawsze wie najlepiej jak co trzeba robic bedac na gorze. Ale to ogolnonarodowy problem - polowa to adwokaci, reszta to trenerzy kadry, lekarze, ekonomisci i kadra menadzerska.
ciekawe co takiego było tam napisane bo znając życie nie wszystko jest czarno białe. Jeżeli pracodawca traci zaufanie do pracowników to może ich zwolnić ale jeżeli pracodawca działa na szkodę klientów (była już niejedna afera np. z solą drogową czy recyklingowaniem mięsa) to ja jako potencjalny klient wolałbym o tym wiedzieć.
Komentarze (25)
najlepsze
Kwiecień 2009 - Szwajcaria; pewna kobieta otrzymała wypowiedzenie po tym, jak nie przyszła do pracy z powodu choroby, ale pracodawca odkrył, że jest zalogowana na Facebooku.
No tak czyli jak ktoś jest chory to nie może odpalić pc/laptopa/komórki, bo pracodawca wszystko ma kontrolowac hehe ja na miejscu tej osoby poszedlbym do sądu z tym i raczej na pewno wygrał sprawę
Szkoda ze sie wszystko popsulo.
Jak powiesz "to się zwolnij"... to się dowiadujesz, że najlepszy pracownik na świecie nie ma żadnych innych perspektyw na zatrudnienie (?!)
Widać tamtym pracownikom się poszczęściło i będą mogli już niebawem robić wszystko
wtf?
W Polsce jest tendencja taka, ze dol zawsze wie najlepiej jak co trzeba robic bedac na gorze. Ale to ogolnonarodowy problem - polowa to adwokaci, reszta to trenerzy kadry, lekarze, ekonomisci i kadra menadzerska.