Oglądając to coś czułem się jakbym oglądał pierwsze odcinki star treka czy star warsów z lat siedemdziesiątych. Czy oni nie słyszeli, że mamy 21 wiek ...
Ależ mnie wk@?#ia przep$$!!#?anie kasy po nic. Dramat! Już nei mówię o jakości spotu, ale olimpiada w Krakowie i okolicach to pomysł NIEREALNY i każdy o tym wie, a tego typu kampanie są tylko i wyłącznie po to, by zaprzyjaźnione firmy mogły zrobić dobrze płatną kampanię. Po ch%$ te spoty są w puszczane w naszej TV? Nas chcą przekonywać do tego pomysłu? Dramat, na oczach ludzi robiona jest mega wajcha i i
@mw555: No dobra, ale czemu ma zarabiac na przekrętach? To jest z publicznych pieniedzy i ja jako podatnik nie zycze sobie aby byly wydawane w błoto. Inna sprawa, ze Ci co tymi pieniedzmi dysponuja maja w dupie opinie plebsu.
@Przyszly_Prezydent: Mam nadzieję, że te całe parcie na olimpiadę jest po to, żeby zaprzyjaźnione firmy trochę zarobiły. Sama olimpiada w Krakowie to pomysł poroniony. Brak infrastruktury, dojazd do Zakopanego, brak wystarczającej ilości miejsc noclegowych itp. itd. Nawet jeśli nie daj Boże by wybrali kandydaturę Krakowa, to będzie tak jak ze stadionami na Euro... skórka za wyprawkę, czyli kasa wyrzucona w błoto. Sorki, że się podpinam, ale też mnie to boli.
Nie wiem kto to robił i ile to kosztowało ale to najlepiej zainwestowane dla Krakowa pieniądza. Po paru takich spotach jest pewne że żadnych igrzysk nie będzie :) i miasto (a własciwie: cała Polska) nie popadnie w jescze większe długi. Igrzyska to z pkt. widzenia finansowego totalnie gówniany interes. Pomyślcie. Kraków nie ma jeszcze ekspresówki na całej długości do Warszawy, Warszawa do Gdańska, Poznań do Wrocławia, Szczecin do Gdańska itd. itd. a
"Wyprodukowanie spotu kosztowało 550 tysięcy zł, a zakup czasu antenowego od 24 grudnia do Nocy Sylwestrowej 500 000,19 zł (grupa TVN) i 297 453,88 zł (grupa Polsat). 80 procent wszystkich kosztów zostało sfinansowane ze środków dotacyjnych Ministerstwa Sportu i Turystyki, a pozostałe 20% to udział własny Komitetu Konkursowego Kraków 2022. Na razie Komitet Konkursowy nie zdecydował się na emisje spotu w Telewizji Polskiej, bo oferta finansowa była niekonkurencyjna."
@kalinowski5: To tak jak byś w dobie telewizji kolorowej pytał, o co chodzi z tym hejtem na czerń i biel, a ten przykład i tak nie oddaje jeszcze debilizmu 4:3, bo czerń i biel może być wyrazem artystycznego przekazu.
Komentarze (209)
najlepsze
ten klip wygląda na 300 milionów :)
@babisuk: 550 tysięcy złotych;
http://lovekrakow.pl/aktualnosci/zobacz-spot-krakow-2022-marzenia-sie-spelniaja-video_4056.html
Źródło: http://lovekrakow.pl/aktualnosci/zobacz-spot-krakow-2022-marzenia-sie-spelniaja-video_4056.html
Przecież to jest jakaś masakra umysłowa wypuścić cokolwiek dzisiaj w tym formacie do telewizji.