Fajnie pokazane że są rzeczy ważniejsze niż jakieś filmy promocyjne.
Marketingowo 20th Century Fox wyszeło na tym jeszcze lepiej.
Ludzie w potrzebie otrzymali rzeczywistą. Może nie była jakaś znacząca w porównaniu do skali zniszczeń, ale podejrzewam że dla tych ludzi to wielka różnica że w ogóle komuś się chciało ruszyć dupę i coś dla nich zrobić. To duże wsparcie duchowe w obliczu kryzysu.
@Cointreau: można to tak odbierać, chociaż z drugiej nie widzę nic złego jeśli jakaś firma/osoba zyskuje uznanie pomagając innym. Może to też zachęcić przypadkowych odbiorców do takich spontanicznych akcji. Nie sądzę żeby reżyser wszystko zaaranżował z myślą "pomyślą że jestem fajny", a prędzej "robimy coś fajnego, możemy to udokumentować" :)
Są łatwiejsze sposoby "pomagania" którymi zadowoliłby się pozer i nie musiałby jechać aż na Filipiny by uzyskać jakiś tam poklask. Może
@graf_zero: ta akcja była nieprawdziwa? Filipiny wstawione komputerowo i tak na prawdę nie było żadnych siatek z żywnością dla ludzie? Faktycznie, kurcze.. ale te efekty specjalne dzisiaj są przekonywujące.
A to jest taka akcja żeby wydać 25 K USD na pomoc zyskując fantastyczną aktywność w internetowych mediach społecznościowych.
@graf_zero: skąd możesz to wiedzieć? aktywność w społecznościówkach jest tylko skutkiem ubocznym. Tak ciężko uwierzyć że są na
Żeby studio mogło wyłożyć 25k na cele charytatywne to wcześniej musi odpowiednio dużo zarobić. I do tego potrzebuje normalnej promocji produktów. Więc przesłanie
The next time you watch a movie preview, remember that this is what that money could have done.
No ta, firma zgodziła się, by dać 25k na cele dobroczynne, bo facet był zmotywowany, by faktycznie coś zrobić, a on przypisuje sobie całą zasługę. Trochę mnie to zirytowało. Fakt, faktem - mogli by dać dużo więcej, ale jednocześnie, pozwolili przeznaczyć te pieniądze z własnej woli, a on w tym filmie stara się pokazać, że "oszukał złą korporację" by pomagać innym. Fajnie, że chciał pomóc innym ludziom, ale nie spodobał mi się
@shadowsof2: Też odczułem, że facet się mocno tym filmem próbuje promować. Wszędzie jego twarz, napisy w stylu "A movie by Casey Neistat", "Follow Casey on Instagram" itp. W dodatku:
"The next time you watch a movie preview, remember that this is what that money could have done."
czyli zła korporacja 20th Century Fox wydaje ciągle kasę na pierdoły, a on- bohater- na potrzebujących.
Co wy gadacie ! Tych ludzi na filipinach je**** czy pomoc jest cicha czy glosna skoro nie maja co do gara wrzucic , i glodne dzieci placza. Maja w dupie czy ktos na nich zeruje robiac akcje populistyczne na 'social madia' bo sa GLODNIIIII !!! Kazda pomoc jest dobra, a krytykow akcji pytam kiedy wsparli JAKOMKOLWIEK akcje charytatywna ?
Piękna akcja, a dla wszystkich którzy którzy mówią o komercji i robienie tego pod publiczkę (a sami nigdy nikomu nie pomogli) jest spoiler na dole. Mimo że to nie jego kasa mógł zarobić na tym trailerze conajmniej 60% tej kwoty dodatkowo wzbogacając swoje portfolio i w przyszłości mógł zarobić więcej, dodatkowo poświecił jeszcze masę czasu, tam się nie jedzie tramwajem 30 minut, przestać narzekać cebulaki.
Piękna akcja, a dla wszystkich którzy którzy mówią o komercji i robienie tego pod publiczkę (a sami nigdy nikomu nie pomogli) jest spoiler na dole.
@Globeminder: To wszystko przemyślana akcja PR. Pomysł super i marzę o tym aby zamiast wydawać setki tysięcy na pseudo gwiazdy kasa szła na takie "filmiki" Trend jest pozytywny i mam nadzieję ze się utrzyma.
Strasznie nie lubię, gdy do produktu dorzuca sie ideologię. Jest to zwykłą niską próbą manipulowania emocjami klienta w celu wymuszenia zakupu.
Te wszystkie kawy, z których sprzedaży 2 centy idą na ratowanie lasów tropikalnych (a papierowe kubki niszczą drzewa z Amazonii warte 3 centy), te wszystkie wody mineralne, z których 5 centów idzie na budowę studni w Afryce (tyle, ze prywatnych studni należących do firm typu Nestle, które każą Murzynom sobie potem
Komentarze (68)
najlepsze
Marketingowo 20th Century Fox wyszeło na tym jeszcze lepiej.
Ludzie w potrzebie otrzymali rzeczywistą. Może nie była jakaś znacząca w porównaniu do skali zniszczeń, ale podejrzewam że dla tych ludzi to wielka różnica że w ogóle komuś się chciało ruszyć dupę i coś dla nich zrobić. To duże wsparcie duchowe w obliczu kryzysu.
Brawa dla reżysera. Faith in humanity restored.
Są łatwiejsze sposoby "pomagania" którymi zadowoliłby się pozer i nie musiałby jechać aż na Filipiny by uzyskać jakiś tam poklask. Może
@graf_zero: ta akcja była nieprawdziwa? Filipiny wstawione komputerowo i tak na prawdę nie było żadnych siatek z żywnością dla ludzie? Faktycznie, kurcze.. ale te efekty specjalne dzisiaj są przekonywujące.
@graf_zero: skąd możesz to wiedzieć? aktywność w społecznościówkach jest tylko skutkiem ubocznym. Tak ciężko uwierzyć że są na
jest niestety kulą w płot
"The next time you watch a movie preview, remember that this is what that money could have done."
czyli zła korporacja 20th Century Fox wydaje ciągle kasę na pierdoły, a on- bohater- na potrzebujących.
@kolakao: panowie to chyba rodowici Janusze? j$?%@ cebulą od was na kilometr
@Globeminder: To wszystko przemyślana akcja PR. Pomysł super i marzę o tym aby zamiast wydawać setki tysięcy na pseudo gwiazdy kasa szła na takie "filmiki" Trend jest pozytywny i mam nadzieję ze się utrzyma.
Te wszystkie kawy, z których sprzedaży 2 centy idą na ratowanie lasów tropikalnych (a papierowe kubki niszczą drzewa z Amazonii warte 3 centy), te wszystkie wody mineralne, z których 5 centów idzie na budowę studni w Afryce (tyle, ze prywatnych studni należących do firm typu Nestle, które każą Murzynom sobie potem