A co z klientami Multibanku, którzy stali się klientami mbanku, a są traktowani jak nie-klienci mbanku? Nie narzekam na ofertę Multibanku, ale trochę głupio być takim bezpańskim klientem.
@ZespolmBanku: Dziękuję za tę świadomość. Multibank bardzo sobie chwalę, bo od momentu podpisania umowy nie miałem z nim żadnego kontaktu, po prostu nie było jakiejkolwiek potrzeby - wszystko funkcjonowało idealnie, karta płatnicza przychodzi "sama" co 2 lata, pieniądze mi nie znikają z konta, nigdy nie było żadnego problemu z działaniem strony internetowej. Mam nadzieję, że i z mbankiem nie będę miał potrzeby kontaktu ;)
po połączeniu jesteśmy jednym Bankiem i zapewniamy, że zadbamy o wszystkich klientów – również klientów dawnego MultiBanku. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości możesz udać się do placówki dawnego MultiBanku lub skontaktować się z konsultantem mLinii lub Ekspertem online, którzy udzielą Ci pomocy. Możesz też wysłać nam e-mail na adres: kontakt@mbank.pl. Zapraszamy do kontaktu.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące
Jak pierwszy raz po otwarciu tego czegoś wpadłem i zobaczyłem acziwmenty to "jebłę". Aczkolwiek korzystając przymusowo z getinu wiem że może być gorzej: klocki lego, do niedawna w kolorach JASKRAWEGO zielonego (jakiś czas temu przyciemnili DZIĘKUJEMY!!!).
Do mądrzejszych w kwestiach bankowości ode mnie - chętnie ucieknę z mBanku, poza przyzwyczajeniem trzyma mnie tam jednak karta kredytowa. W zasadzie dwie, jedna nieczynna-zamknięta (spłacam kwotami minimalnymi i na początku nowego roku sprawę będzie można uważać za niebyłą) i druga - aktywna - z znaczny obciążeniem. Czy jest jakiś magiczny patent żeby "całość" przenieść gdzie indziej?
@mateopoznan: Kredyt konsolidacyjny w innym banku. Tylko w tym wypadku musisz liczyć się z większymi odsetkami. Krótko: możesz przenieść swoje długi do innego banku, ale będzie cię to więcej kosztować niż byś został.
Przeniosłem konto z Mbanku do Alior Sync jeszcze zanim wprowadzili ten "oczoj*bny" system transakcyjny bo:
1. Mbank zaczął mnie kroić za rzadko używaną kartę płatniczą
2. Podnieśli prowizję kredytu odnawialnego a i oprocentowanie nie było tak niskie jak w Sync
3. Konsultantka infolinii przekazała mi nieprawdziwą informację w związku z czym jestem 300 zł w plecy na ubezpieczeniu auta. (po złożeniu reklamacji ukarali konsultantkę aczkolwiek wg ustawy postąpili prawidłowo
Komentarze (377)
najlepsze
po połączeniu jesteśmy jednym Bankiem i zapewniamy, że zadbamy o wszystkich klientów – również klientów dawnego MultiBanku. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości możesz udać się do placówki dawnego MultiBanku lub skontaktować się z konsultantem mLinii lub Ekspertem online, którzy udzielą Ci pomocy. Możesz też wysłać nam e-mail na adres: kontakt@mbank.pl. Zapraszamy do kontaktu.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące
Sam planuje stworzyć sobie jakieś skrypty który zmienią te gówno na bardziej użyteczne a kolegów z marketingu dawno powinniście wywalić.
Teraz designy klepią jacyś idioci i tyle.
Mbank obecnie traktuje tylko i wyłącznie jako wpłatomat (zastrzeżoną kartą można wpłacać gotówkę do końca daty ważności karty)
Przeniosłem konto z Mbanku do Alior Sync jeszcze zanim wprowadzili ten "oczoj*bny" system transakcyjny bo:
1. Mbank zaczął mnie kroić za rzadko używaną kartę płatniczą
2. Podnieśli prowizję kredytu odnawialnego a i oprocentowanie nie było tak niskie jak w Sync
3. Konsultantka infolinii przekazała mi nieprawdziwą informację w związku z czym jestem 300 zł w plecy na ubezpieczeniu auta. (po złożeniu reklamacji ukarali konsultantkę aczkolwiek wg ustawy postąpili prawidłowo