Kolory przekręcone, film prześwietlony, ujęcia marne, w roli muzyki kiepska techniawa, a montaż jakby ktoś pierwszy raz w życiu bawił się czymś w rodzaju Windows Movie Makera. "Modelka" średnia, ot, zwykła dziewczyna ubarana w parasportowe ciuchy. Reżyserii brak, tzn. ciężko mówić, że ten film opowiada jakąś historię - takie tam kilka nieuporządkowanych ujęć.
Nie znam się na piłce, ale jeśli chodzi o marketing to jest faktycznie klasa okręgowa.
Można zrobić reklame opartą na kobiecym wdzięku a można zrobić zrobić reklame z kobietą wypiętą na "pieska". Jeżeli to miało być profesjonalne to lipa na całego, jeżeli amatorsko nakręcone to ujdzie i może z "reżysera" coś jeszcze będzie.
Komentarze (5)
najlepsze
Nie znam się na piłce, ale jeśli chodzi o marketing to jest faktycznie klasa okręgowa.