Dla HL zawsze wykop. Szkoda tylko, że połowa z tych rzeczy w trakcie grania jest niezauważalna bo najczęściej biedne Vortiguanty ginęły zanim mogły zaprezentować swoje AI.
@Ural-Z-S100: musieliby wprowadzić większe skupiska Vortigauntów, bo z tego co kojarzę rzadko można było je spotkać po więcej niż 2-3. tak to się tylko wchodziło, robiło siekę, i już wszystkie były martwe ;)
@Verdu: To że była to zupełna nowość w tamtych czasach? Moby przestały poruszać po z góry wytyczonych ścieżkach a zaczęły reagować na to co się dzieje w ogół nich. Taki kamień milowy w historii gier i to jest właśnie takie super.
@ChinskiAgrest: Tylko że ten w Wowie jest o niebo prostszy. Jeśli życie jest mniejsze niż 20%, uciekaj przez xx sekund, następnie zaatakuj. + Aggro sąsiednich mobów. Mechanizm opisany tutaj trochę bardziej skomplikowany - potwory uciekają żeby się schować, a nie biegają w losowym kierunku.
@galik1979: co w tym skomplikowanego? Uciekaj, gdy nie masz w polu widzenia przeciwnika = jesteś bezpieczny, gdy zobaczysz przeciwnika = niebezpieczeństwo = uciekaj.
Nic w tym skomplikowanego nie ma, niewiele bardziej skomplikowane niż ucieczka w losowym kierunku, a wykorzystujesz mechanizm ten sam, co ataku, gdy AI wykryje przeciwnika.
Komentarze (90)
najlepsze
Nic w tym skomplikowanego nie ma, niewiele bardziej skomplikowane niż ucieczka w losowym kierunku, a wykorzystujesz mechanizm ten sam, co ataku, gdy AI wykryje przeciwnika.