Po co ZUS-owi reklama w programach tv i radiowych?
W przyszłym roku na utrzymanie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wydamy 4,267 mld zł Połowa tego, co ZUS wydaje na swoje utrzymanie, idzie na pensje urzędników. Ostatnio jednak coraz więcej wydaje na reklamę, na przykład w serialu "Ojciec Mateusz", czy... w "Lecie z Radiem".
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
żeby wmawiać Polakom, że za kilka lat dostaną emerytury
a co do emerytur to nawet po zniesieniu obowiązku ubezpieczeń społecznych zgodnie z zasadą umów należy dotrzymywać emeryci mają swoje dostać.
ale ZUS nam do tego nie jest potrzebny
Hola hola dziennikarzyny, tylko że w ofe pieniądze są bardziej realne, i jak ofe zarobiło by chociaż promil procenta ponad inflacje dla klienta, to przeciętnego obywatela gówno by obchodziło ile zarabia rada nadzorcza w ofe. Innymi słowy wasze tabelki to kit.
ale ZUS nie wypłaca pracującym (odkładającym w ZUS) nawet 30% tego co wpłacili. Choćby OFE inwestowało w obrazy lub znaczki pocztowe to lepsze niż Zakład Utylizacji Składek który wszystko co dostaje od obecnie pracujacych wydaje na obecnych emerytów.
Jaka jest gwarancja, że za 40 lat ktoś będzie płacić na tych co obecnie finansują tą piramidę finansową.
Masz racje że to głupi sztuczny obieg, ale z wyżej wymienionego powodu uważam że było by lepiej jakby ofe pozostało, ale z procentem od zysku a nie przekazanej kwoty.
by żyło się lepiej oczywiście ;)
Jaki był efekt wydania setek tysięcy złotych? - Na naszej platformie elektronicznej zalogowało się w krótkim czasie kilkanaście tysięcy osób - chwali się rzecznik ZUS.
280/20 -> 14. Ponad 14000 zł na 1 logowanie użytkownika.