[Reuters] Polskie drogi jako przykład katastrofy inwestycyjnej
Amatorskie przetargi, brak dokumentacji technicznej ze strony zamawiającego, odmowa współpracy ze strony GDDKiA i mnóstwo innych "przygód". Raport specjalny Reutersa, niestety po angielsku.
MajkiFajki z- #
- #
- #
- #
- 56
Komentarze (56)
najlepsze
Dla niepoznaki płacze są firmowane polskimi nazwiskami - ale wiadomo, dla kogo ci ludzie pracują i kto im za to płaci.
Kolejny nacisk na to, żeby to Polska płaciła za skutki kryzysu i ratowała zachodnie przedsiębiorstwa budowlane. Austriacy myśleli, że mogą ot
Nieprawda. Jesteśmy położeni na piaskach i glinach ze zlodowaceń; mamy olbrzymie różnice temperatur lato-zima oraz spore opady= duże koszty prac ziemnych i remontów. Dużo łatwiej zbudowań drogę na skale niż na bagnie.
Artykuł propagandowy firmy, która chce się wywinąć od płacenia. Akurat tutaj katastrofą byli Austriacy.
Jestem przekonany w 100%, że gdyby rząd robił wszystko tak jak poprawnie jak powinno być według tego artykułu to cały wykop by huczał, że drenujemy pieniądze na zachód, że psy Merkel i Putina, że złodzieje itd.
Hipokryci!
Ten fragment obnaża całą reszte tego artykułu. To od kiedy "cost-cutting zeal" jest problemem?
To że Polacy nie dali się wyruchać jest nie do przyjęcia dla cwaniaków z zachodnich firm. Jak to tak może być, przecież zawsze się ich
a jak firmy krzyczały, że będą robić za 600mln jak kosztorys daje inwestora 1mld to nic nie mówili, jakoś reszta firm nie skacze/nie płacze, tylko biedna Alpina co uj?##ła hajs
Cytat a artykułu :
"That was the problem. In an
Komentarz usunięty przez moderatora
Po skopiowaniu do worda i przeczytaniu stwierdzam masło maślane.
Zaprawdę nie wiem co o tym sądzić