Panowanie to stracił dopiero jak naczepa mu się wyłożyła, ale w takiej sytuacji ciężko by było nie stracić. Bezpośrednią przyczyną wypadku było to, że zapieprzał na zakręcie jak idiota.
@k4yt3k: I nawet nie "jak idiota", tylko idiota. Bo trzeba być debilem skończonym bez wyobraźni, żeby rwać się do prowadzenia ciągnika z takim ładunkiem bez pojęcia o tym.
Idziesz sobie chodniczkiem do "pracy". Jest gołoledź, pada mokry śnieg. Wiesz, że pracujesz na umowę o dzieło i musisz być podwójnie ostrożny, żeby ci się nic nie stało, bo nie jesteś ubezpieczony, dlatego każdy twój krok jest wypadkową wielu czynników, a tutaj nagle lecą na ciebie wielkie bale drewna. No cóż, pewnych rzeczy nie przewidzisz. Swoją drogą ten trzeci chyba uszedł z życiem.
Przejeżdzałem przez Rumunię w tym roku. Mogę śmiało napisać, że kierowcy z tirów są PO-PIER-DO-LE-NI, wyprzedzają na trzeciego, na zakrętach, podjeżdzają pod dupę, trąbią... Co kilka km widać wygięte barierki.
@michuck: Prostym przykładem jest zachowanie Tirowców na autostradach, jeśli widzi się "wyścigi tirów" to zazwyczaj są to ukraińcy, rumuni i inne wschodnie plemiona.
@michuck: też jechałem w tym roku przez Rumunię, trafiło się tak, że w górach byłem nocą. Cholernie ciężko było mi się utrzymać na górskich serpentynach właśnie za TIRem (dodam, że droga była mokra po deszczu). To jak się w Polsce jeździ, to jeszcze szczyt bezpieczeństwa i rozwagi, w porównaniu do tego co widziałem w Rumunii. Ograniczenia prędkości to nawet nie jest sugestia, dla nich to jest wyzwanie, żeby jechać 2x
W tematach o fotoradarach napiszesz o tym, iż należy przestrzegać dozwolonej prędkości - dostaniesz minusy, jeszcze przeczytasz, że szef każe zapierdzielać i że nie da się inaczej. W tym temacie za wypowiedzi w tym samym tonie dostajesz plusy. Gdzie logika?
@G_Addams: Jest pewna różnica w przekroczeniu prędkości o 15kmph osobówką na prostej drodze, na wjeździe do miejscowości (gdzie często są jeszcze drzewa), a nak!!#ianiem co najmniej 2 razy za szybko między budynkami, na zakręcie, załadowaną ciężarówką - w dodatku z przyczepą.
Apparently this happened in Romania, the truck driver is only 20 years old and didn't have a valid driving licence to drive trucks, only a normal small car licence.
Two of the three people who got hit died...
Kierowca to 20 latek bez prawka na ciężarówki, posiadający uprawnienia do prowadzenia jedynia samochodów osobowych.
Komentarze (79)
najlepsze
Panowanie to stracił dopiero jak naczepa mu się wyłożyła, ale w takiej sytuacji ciężko by było nie stracić. Bezpośrednią przyczyną wypadku było to, że zapieprzał na zakręcie jak idiota.
@andrzej-kura-73: Sądzę, że w takiej sytuacji nawet moja umowa o pracę by mi nie poprawiła humoru.
Two of the three people who got hit died...
Kierowca to 20 latek bez prawka na ciężarówki, posiadający uprawnienia do prowadzenia jedynia samochodów osobowych.
Dwóch z uderzonej trójki zmarło...