Odkłamywanie mitu o polskiej tandecie
Wiele polskich firm stara się głęboko ukryć swoje pochodzenie. Według badania „PB” wśród Gazel Biznesu, tylko 28 proc. firm zaznacza ten fakt na swoim produkcie, a jedynie 13 proc. wykorzystuje „polskość” w działaniach marketingowych
emanueld z- #
- #
- #
- #
- 50
Komentarze (50)
najlepsze
Jakoś mam wrażenie, że zamiast wydawać kolejny pierdyliard z budżetu na zj3baną kampanię, która do nikogo nie dotrze, lepiej byłoby obniżyć przedsiębiorcom podatki, żeby mogli być bardziej konkurencyjni, ale co ja tam wiem.:/
@Uthark: chcesz powiedzieć że jak wydasz X kasy na kampanię to produkty staną się lepsze? Bo nie oszukujmy się, opinia o polskich produktach nie wzięła się z kosmosu, sami ich unikam nie bez powodu... ja jako mieszkaniec tego kraju mam dodatkowo świadomość że w tym kraju z "biznesem" przebijają się tylko cwaniacy, szuje albo znajomi odpowiednich ludzi... do wszystkich innych przychodzą panowie
Zrobili mi łazienkę, umowa, gwarancja, hajs taki że gdybym wiedział to nie uczył się programowania, po 2 dniach mokre ściany w pokoju, luz, zdarza się, cieknie z kranika do rurki do kibla, wstawiłem korek, zaczęło wysychać.
3 tyg później przyszli, zrobili na nowo, "będzie dobrze", zrobili w piątek, w poniedziałek telefon
@Tasde:
Przypomnieli mi się fachowcy, co przedłużali mi garaż. Kierownik budowy mówi do nich, żeby wykopać rów, na szerokość łopaty, głębokość 0,5m po obwodzie "nowego" garażu, tak jak potem ścianki będą stawiać. Jak przyszło do zamawiania betonu, to skapnąłem się, że jest coś nie tak - 5 razy więcej betonu niż powinno pójść. Panowie się rozpędzili i zamiast kopać po obwodzie, to wykopali po całym polu. Teraz mam taki
Wszyscy wykopujący mają Pudelka Biznesu Premium, czy tytuł i wstęp jest tak super fajny, że sam w sobie wart polecenia innym?
Spisek żarówkowy
http://vimeo.com/43241983