Reklamacja multitoola w firmie Leatherman
Tak traktuje swoich klientów Leatherman. Wielka spółka z USA a zobaczcie jaki ma dział reklamacji/(marketingu?).
tsavke z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 173
Tak traktuje swoich klientów Leatherman. Wielka spółka z USA a zobaczcie jaki ma dział reklamacji/(marketingu?).
tsavke z
Komentarze (173)
najlepsze
Skuteczna reklama również, jak znajdę to kupię taki, bo mam dosyć badziewnych co się rozpadają. (w sumie najlepiej służy mi jakiś kupiony w Biedronce za 9,99 pln jakieś 7 lat temu, niestety nie widziałem go ponownie w ofercie...)
"a) Gwarancja nie obejmuje wymiennych końcówek i kabur
b) Gwarancja nie obejmuje ostrzenia noży i innych narzędzi
c) Gwarancja nie obejmuje estetyki narzędzia / normalnych śladów użytkowania
d) Gwarancja
Brawo za podejście do klienta.
Wiele polskich firm powinno się uczyć na takich przykładach. Właśnie traktowanie klienta trzyma mnie przy konkretnych markach.
Miałem problem z klawiaturą logitech'a - wyłamałem klawisz tabulatora, więc napisałem po jakimś czasie czy mogę gdzieś kupić część zapasową (klawiatura za prawie 5 stów to nie
nie rozumiesz podstaw logiki to weź stąd wyjdź i nie zaśmiecaj wątku.
Naprawdę opłaca się dołożyć trochę większą kasę na porządny sprzęt.
Snap-On - Super drogie klucze, cos jak Latherman tylko do samochodow. Wieczysta gwarancja. Jak sie zlamie czy cos. Dzwonisz i nastepnego dnia przyjerzdza pan samochodzik z kluczmi. Bierze stary i daje ci do reko nowy. Zero