Reklamacja multitoola w firmie Leatherman
Tak traktuje swoich klientów Leatherman. Wielka spółka z USA a zobaczcie jaki ma dział reklamacji/(marketingu?).
tsavke z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 173
Tak traktuje swoich klientów Leatherman. Wielka spółka z USA a zobaczcie jaki ma dział reklamacji/(marketingu?).
tsavke z
Komentarze (173)
najlepsze
http://forum.knives.pl/index.php/topic,94473.0.html - a tutaj masz jedenaście stron takich virali :>
Chyba, że ktoś ci go ukradnie lub go zgubisz. Mi tam starcza zwykły nóż.
Czyli ich oszukałeś;) I chwalisz się jaki z Ciebie cwaniak ? Trochę słabo.
Gorzej jak teraz dostaniesz wezwanie do zapłaty za wymianę hehe
"Napisałem, że nóż pękł z mojej winy, ale podczas normalnego użytkowania. Można by powiedzieć, że było to "nienormalne użytkowanie" gdyby Leatherman nie reklamował swoich produktów jako bardzo wytrzymałe i nadające się do użycia w ekstremalnych warunkach. Lista wyjątków ze strony serwisu:
"a) Gwarancja nie obejmuje wymiennych końcówek i kabur
b) Gwarancja nie obejmuje ostrzenia noży i innych narzędzi
c) Gwarancja nie obejmuje estetyki narzędzia
Mimo to cholernie wielki szacun dla firmy, ze nie miala z tym klopotu.
Lubie takie gadzety i juz wiem jakiej firmy bede mial nastepny.
"d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia, które nie mogło powstać podczas normalnego, zgodnego z instrukcją użytkowania (np. całkowite zgniecenie lub deformacja w wyniku uderzeń)" Ale żeby Ci to uzmysłowić porównam to jak ty do samochodów:
Kupuję produkt Leathermana który jest wytrzymały i lepszy ale zarazem droższy od innych (taki powiedzmy Mercedes)
Dodatkowo w cenie mam ubezpieczenie multitoola (takie powiedzmy OC/AC).
I tak, jeżeli coś