Mistrz siły przeciążenia .like a boss vanMax vanMax z liveleak.com dodany: 02.08.2013, 06:16:27 # nauka 74 Facebook Twitter
KrzysztofSendor KrzysztofSendor 03.08.2013, 00:09:51 -3 Zepsuł mi smak oglądania jego wyczynu ostatnim zdaniem "Thank you God". :-(
F.....Q konto usunięte 02.08.2013, 17:31:18 -3 A ludzie tak się cieszą jak ich wgniata w fotel w Airbusach i myślą, że to nie wiadomo jak wielka moc.
pawpawe pawpawe 02.08.2013, 18:26:27 2 @FriQ: Ja się cieszę nawet na turbulencje, ale i tak chciałbym więcej.
kuba70 kuba70 02.08.2013, 19:04:54 1 @FriQ: @Fireblade93: @nieczytelny: Podczas startu w zależności od kąta natarcia przeciążenie wynosi od 1,2 do 1,4G. Tutaj są podane wartości graniczne G dla Airbusa 340-300:Flight maneouvering load acceleration limits:- clean configuration: +2.5 g to -1.0 g.- flaps and/or slats extended: +2.0 g to 0 g.Hard landing limits: More than +2.0 g or sink rate in excess of 10 ft/s (600 ft/min)Czyli bezpiecznie liniowiecPokaż całość
jdef90 jdef90 03.08.2013, 08:35:29 -3 @onlajf: chcąc być obiektywnym, ma taki sam oddźwięk jak Allah akbar... akurat mi to nie przeszkadza, ale warto wiedzieć, że amerykanie często także ocierają się o, eufemistycznie rzecz ujmując, głęboką wiarę w Boga...
muro muro 02.08.2013, 08:34:38 -12 Na WIML-u jest taka sama wirówka - ale takiego delikwenta to chyba tam nie widzieli.
muro muro 03.08.2013, 09:46:53 -2 @Mekki: No tak, ale z reguły wyniki były trochę naciągane - dodatkowo chłopaki mieli po kilka podejść do przejścia wymogów.
Komentarze (74)
najlepsze
@Fireblade93:
@nieczytelny: Podczas startu w zależności od kąta natarcia przeciążenie wynosi od 1,2 do 1,4G.
Tutaj są podane wartości graniczne G dla Airbusa 340-300:
Flight maneouvering load acceleration limits:
- clean configuration: +2.5 g to -1.0 g.
- flaps and/or slats extended: +2.0 g to 0 g.
Hard landing limits: More than +2.0 g or sink rate in excess of 10 ft/s (600 ft/min)
Czyli bezpiecznie liniowiec