@SScherzo: Akurat mieli świetny start w ostatnim splicie, szkoda że się wypalili tak szybko. Jeszcze chyba poczekamy aż ktoś na arenie e-gaminowej urośnie do takich rozmiarów jak swego czasu Team Pentagram.
Tyle narzekania i wojenek między LoLem, HoNem, a DotA2, a prawda jest taka, że Riot sobie znakomicie radzi. Zrobili LoLa, genialny marketing i sprytne sklepy w grze + bajkowa grafika, bardzo łatwa do przyswojenia dla targetu (czyli młodzież 12-20 lat - tyle lat ma przeciętny gracz, jak zaczyna przygodę z MOBA (gatunek gry)) i oczywiście łatwy poziom samej gry, w sensie nie jest trudna (ma dużo ułatwień).
@hultek: Niestety tak wesoło nie jest. Klient lola jest tragiczny, w porównaniu z Dota2 wkomponowaną w platformę Steam, wypada jak program napisany na zaliczenie informatyki w podstawówce. Druga rzecz wieczne błędy. Co drugi mecz ktoś przychodzi 1-2min po załadowaniu gry, bo mu zwyczajnie wywaliło grę po wyborze postaci. Sytuacja nagminna, co robi Riot? Wprowadza nowe skiny i postacie, bo na tym się zarabia najwięcej. Riot to dobre cwaniaki, większość postaci jest
@hultek: ja mam 30 i tez chetnie sie przy tym rozerwe. Wielu moich rowiesnikow tez regularnie grywa.
Ci co wyrosli na roznego rodzaju RPGach pewnie beda jeszcze dlugo grywac w tego rodzaju "#!$%@?" bo jest w tym sama esencja pozbawiona koniecznosci wielotygodniowego tluczenia mobow i robienia questow. :)
Smiesza mnie te przepychanki wyzej pomiedzy fanami lola i doty.
Prawda jest taka ze LOL to gra dla casuali ktora latwo opanowac w przyzwoitym stopniu (cos jak poker ktorego zasady sa banalne), stad tyle osob w niego gra.
Mimo ze gram w lola od pierwszych wersji beta to w Docie czulem sie jak totalny pionek.
DOTA2 to calkiem inna gra niz LOL, gdzie oprocz zabijania creepow, trzeba deny'owac wlasne creepy, przy kazdej
@zajetylogin: czy ja napisałem ze któraś z tych gier jest lepsza? To są 2 rożne gry dla innego targetu. Z resztą przypomina mi się historia "walk" pomiędzy fanami CS 1.6 i CS:Source, ze CSS to syf, gra dla noobow i byle średniak z 1.6 zjada czołówkę graczy CSS.
Jak zbiliśmy "Złota Piątkę" i resztę "topowych" teamów 1.6 prawie do zera w Sourcie to nagle skończyło się sapanie. Po prostu - rożne
Abstrac$%@ od kasy. Czemu "lol'a" zrobili dyscypliną? Moim zdaniem jeśli już to po prostu esport powinien mieć te prawa co tradycyjny. Określony w jakiś sposób ale jednak. Dlaczego faworyzują Riot Games?
Lol, niektórzy widze mają ciągle problem z definicją sport czy nie sport; ja pierdu co za róznica przecież to tylko słowo. Fakty są takie, że jest Liga, są rozgrywki, także międzynarodowe i są profesjonalni gracze. To już nie tylko Koreańczycy i Chińczycy, przecież Nasi też wygrywają, np w Quake.
@jedzbudynie: Tu nie chodzi o podatki tylko o wizy. Po prostu w zasadach wydawania wiz uznano że e-sportowcy mogą dostać wizę dla sportowców. Do tej pory musieli kombinować z wizami turystycznymi (źródło, od 13:15)
Komentarze (213)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Osobiście jestem fanem HoNa, bo
Ci co wyrosli na roznego rodzaju RPGach pewnie beda jeszcze dlugo grywac w tego rodzaju "#!$%@?" bo jest w tym sama esencja pozbawiona koniecznosci wielotygodniowego tluczenia mobow i robienia questow. :)
Prawda jest taka ze LOL to gra dla casuali ktora latwo opanowac w przyzwoitym stopniu (cos jak poker ktorego zasady sa banalne), stad tyle osob w niego gra.
Mimo ze gram w lola od pierwszych wersji beta to w Docie czulem sie jak totalny pionek.
DOTA2 to calkiem inna gra niz LOL, gdzie oprocz zabijania creepow, trzeba deny'owac wlasne creepy, przy kazdej
Jak zbiliśmy "Złota Piątkę" i resztę "topowych" teamów 1.6 prawie do zera w Sourcie to nagle skończyło się sapanie. Po prostu - rożne
jest ogolnoswiatowa gra?
wiem ze masz duzy bol dupy, ale tak to wyglada
triple top, mid, solo off
agress tri + solo mid + solo easy
solo off, double mid, 1 + 1
bo co moze wpisac gosc odprowadzajacy podatki jak zarabia grajac w gre?
a tak to wpisze dyscyplina sportowa i da ten % panstwu, tak jak robia to np pilkarze.
zlikwidowali czarny rynek i tyle