Konsultantka nie wyraża zgody na nagrywanie rozmowy przez klienta
Konsultantka nie wyraża zgody na nagrywanie rozmowy przez klienta. W celu ochrony danych osobowych konsultanta, jego imię i nazwisko zostało wyciszone.
aldi7x z- #
- #
- #
- #
- 165
Konsultantka nie wyraża zgody na nagrywanie rozmowy przez klienta. W celu ochrony danych osobowych konsultanta, jego imię i nazwisko zostało wyciszone.
aldi7x z
Komentarze (165)
najlepsze
Często nawet dodają: "Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na nagrywanie, proszę się rozłączyć".
Kiedyś miałem nieciekawą rozmowę, pierwsze moje dni w pracy, cwaniaczek próbował mnie zakręcić i wyciągnąć dane osobowe, znał procedury, więc było mi ciężko. Nic mu nie powiedziałem, ale na koniec rzucił, że nagrywał rozmowę i zostanie ona wykorzystana w sądzie. Nic nie nastąpiło, a Team Leader powiedział, że
@Frisbee: masz rację, Twój team leader (dlaczego piszesz to z wielkiej litery?) nie miał racji (patrz komentarze wyżej)
Że im powiedziałem że jest kryzys ani nie mam zamiaru się zadłużać, ani nie mam co kłaść na te ich lokaty.
Ale mBank nadal wydzwania.
Ale od jakiegoś czasu jak pani mówi że będzie nagrywała naszą rozmowę, to ja nie wyrażam zgody i na tym nasza rozmowa się kończy.