Btw. nie sadze zeby w tylno napedowej m3 wystepowala jakkakolwiek PODsterownosc. Tylne oska moze nam spierdzielac wiec bedzie nadsterownosc, tutaj widac ze nie tyle poslzg czy brak trakcji byl powodem jak tor-predkosc i zbyt pozna reakcja.
W koncowej fazie przed zsunieciem sie z klifu widac nadsterownosc i chlopaczek probuje kontrowac, jednak jest za pozno.
@saintt: W każdym aucie występuje to i to w zależności jak pojedziesz. Jak widać tutaj wyszła podsterowność i nic nie dało się zrobić. Więc auta typu m3 są bardziej nadsterowne, co nie znaczy, że nie występują inne sytuacje.
@saintt: Zapewniam Cię, że jest to możliwe. Na przykład Mały Fiat zwykle zachowuje się podsterownie, czasem przechodząc w gwałtowną nadsterowność, bez specjalnego uprzedzania kierowcy o tym drobnym fakcie. Oczywiście 126p to szczególny przypadek - po prostu przód jest zbyt lekki. Ale, uwierz mi, i M3 potrafi być podsterowny. Co więcej, w testach tego samochodu, mówię o nowszej generacji, e9X, było to krytykowane. BMW zawsze słynęły z neutralnej charakterystyki, ale ostatnio
Komentarze (160)
najlepsze
W koncowej fazie przed zsunieciem sie z klifu widac nadsterownosc i chlopaczek probuje kontrowac, jednak jest za pozno.