Pepsi zawsze miała sprytniejszych copywriterów i PRowców.
No i lepszy smak.
Jeden fakt i jeden przykład:
Fakt: Kiedyś Coca-Cola zrobiła anonimową ankietę wśród swoich pracowników. Smakowali własną colę i pepsi. Wynik ankiety bardzo zdumiał szefostwo bo zdecydowana większość wybrała pepsi. Niestety dla firmy wyciekło to do pepsi i zostało nagłośnione (patrz 4 reklama od końca).
Przykład: Coca-cola działała (jak im się zdawało) znakomicie w stronę PR. Np. budowali hale sportowe w szkołach.
u nas mało kto się porywa na porównawczą...agencje i zleceniodawcy boja się pozwów/nieudanej kampanii itp. No i w ten sposób grzęźniemy w "normalnej" reklamie pt. mój produkt jest dobry
Komentarze (56)
najlepsze
No i lepszy smak.
Jeden fakt i jeden przykład:
Fakt: Kiedyś Coca-Cola zrobiła anonimową ankietę wśród swoich pracowników. Smakowali własną colę i pepsi. Wynik ankiety bardzo zdumiał szefostwo bo zdecydowana większość wybrała pepsi. Niestety dla firmy wyciekło to do pepsi i zostało nagłośnione (patrz 4 reklama od końca).
Przykład: Coca-cola działała (jak im się zdawało) znakomicie w stronę PR. Np. budowali hale sportowe w szkołach.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ladnie to tak w jedenastu na jednego ?!