Egoizm drogowy - brak słów
To już nie jest naruszenie Prawa o Ruchu Drogowym, to jest zwykłe chamstwo w taksiarskim wykonaniu. I zamów taryfę, a idiota cię zabije.
![MrBacix](https://wykop.pl/cdn/c3397992/MrBacix_I8tnV2Uhvy,q52.jpg)
- #
- 205
To już nie jest naruszenie Prawa o Ruchu Drogowym, to jest zwykłe chamstwo w taksiarskim wykonaniu. I zamów taryfę, a idiota cię zabije.
Komentarze (205)
najlepsze
Gnojek wiedział, że będzie zaraz skręcał. Wiedział, że w tramwaju za nim jest ze stu ludzi i wiedział, jaka jest droga hamowania rozpędzonego pojazdu szynowego. Ale miał to w dupie.
ON jest ważniejszy niż jakichś-tam stu leszczy w tramwaju, JEGO pięć sekund jest warte ryzykowania urazów ludzi przy hamowaniu i potencjalnym wypadku.
Zresztą
@astromek: dokładnie dlatego dodałem ten film ;)
Nie wiem jakie siano trzeba mieć w głowie, żeby najpierw wyprzedać kogoś z prawej, żeby zaraz potem zmuszać go do hamowania bo skręca się w lewo.
Sam mam wujka taryfiarza ;)
obiektywnie przedstawić jak to mogło być.
Tramwaj rusza z przystanku na którym taksówkarz stojąc na zamknięcie drzwi tramwaju jest za tramwajem, czyli w gorszej sytuacji sprintu.
Tramwaj
@marx777: żeby jazda była dynamiczna, tramwaje nie są po to żeby jeździć tempem spacerowym
@animuss, @marx777: nie wydaje mi się. 40 to jest max, tam jest sporo przejść, kilka skrzyżowań. Jeśli by tak było, to motorniczy sam sobie winien. Prawie do końca nie zwalniał. Jedynym chamstwem taksiarza jest to, że chciał skręcić przed tramwajem. Wielkie mi halo. Nie żebym ich lubił (taksiarzy), ale poza chamstwem to ja widzę tutaj braki u motorniczego, we łbie...
Pewnie miał niezły ubaw jak wszyscy pasażerowie w tramwaju nagle zmienili pozycję od gwałtownego hamowania.
Prawidłowe wyprzedzanie z prawej bez wymuszenia. Nieustąpienie pierwszeństwa aka wymuszenie byłoby dopiero wtedy gdyby samochód w trakcie manewru spowodował, że tramwaj by istotnie zwolnił, a tak nie było.
Najpierw kierunkowskaz przy zmianie pasa, potem wyłączenie i jeszcze raz jako sygnalizacja skrętu - dopiero potem hamowanie.
To
Komentarz usunięty przez moderatora
Ech.. przepisy o tym, kiedy należy ustąpić pierwszeństwa nie są w żaden sposób regulowane przyczepnością kół, ale tym czy pojazd z pierwszeństwem dokonał istotnej zmiany prędkości (o czym mówi art2. pkt28). Gdyby w momencie, kiedy taksówkarz wjechał na pas do skrętu, motorniczy dał po hamulcach, to wtedy byłby winny taksówkarz, jeżeli nie dał to znaczy, że nie uznał, że nie nastąpiło wymuszenie (a więc manewr taksówkarza był prawidłowy) i